پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۹۸۷
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف ۳۴۰۰ دستگاه خودرو احتکار شده در تهران خبر داد.
شعارسال: سردار حسین رحیمی پیش از ظهر امروز با اشاره به برخورد پلیس با محتکران خودرو و موتورسیکلت، اظهار کرد: در ۴۸ ساعت گذشته ۶۶۹ دستگاه موتورسیکلت که حداقل برای ۵ سال در پارکینگ مانده بود، توسط پلیس امنیت تهران بزرگ کشف شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه تاکنون ۳۴۰۰ دستگاه انواع خودرو ایرانی و خارجی احتکار شده توسط پلیس در تهران کشف شده، خاطرنشان کرد: در حال حاضر درباره شناسایی مالکان خودرو‌های احتکار شده هستیم و این پرونده‌ها پس از تکمیل تحویل مراجع قضائی می‌شود.

این مقام انتظامی از اجرای طرح‌های پلیس برای ارتقای امنیت عمومی، اخلاقی و اجتماعی خبر داد و گفت: برای آنچه که منجر به بر هم زدن امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه منجر شود، طرح داریم.

وی همچنین درباره اجرای طرح ترافیک در پایتخت، تصریح کرد: اجرای مجدد طرح ترافیک در تهران، بنابر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شد، البته پلیس نظرات خود را در این باره به ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می‌کند و ما هم موافق اجرای مجدد طرح ترافیک بودیم، در این چند روز با اجرای مجدد طرح ترافیک، ترافیک تهران بشدت کاهش پیدا کرده و از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

رحیمی از پلمب ۱۰۱ قهوه‌خانه خبر داد که پروتکل‌های بهداشتی را براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اجرا نمی‌کردند.

وی همچنین از اجرای طرح ساماندهی عبور و مرور در شصت تقاطع تهران خبر داد و یادآور شد: طرح مذکور برای ساماندهی عبور و مرور موتورسیکلت‌ها و عابران پیاده در پایتخت در شصت تقاطع آغاز شده و اندک اندک به سایر مناطق نیز گسترش پیدا می‌کند.






شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تسنیم، کد خبر:۲۲۸۲۶۷۳، تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین