پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۳۷
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
تنها در صورت احداث و اجرای این شهرک پائین دستی پتروشیمی است که مردم و مجموعه شورا و شهرداری می توانند از برکات مادی این مجموعه عظیم صنعتی بهره مند شوند.

شعار سال: سید رئوف سیدی، رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد که در جلسه گزارش عملکرد که به مناسبت سومین سال فعالیت شورای دوره چهارم برگزارشده بود سخن می گفت، ضمن اعلام برخی از جهات عملکرد سه ساله شورا و شهرداری مهاباد از عدم بهره وری مادی پتروشیمی این شهرستان برای شهر و مردم مهاباد خبر داد و با ابراز امیدواری نسبت به اجرای شهرک پائین دستی پتروشیمی در این شهرستان تاکید کرد تنها در صورت احداث و اجرای این شهرک است که مردم و مجموعه شورا و شهرداری می توانند از برکات مادی این مجموعه عظیم صنعتی بهره مند شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت استخدامی در پتروشیمی گفت: نظرات مختلفی در مورد درصد جذب نیروهای بومی در این شرکت وجود دارد و همین موضوع به یکی از دغدغه های اصلی مسئولان شهری از جمله اعضای شورای اسلامی شهر مهاباد تبدیل شده است که در نامه به ریاست محترم جمهور این موضوع به صراحت اعلام شد.

متن کامل گزارش این نشست طی روزهای آینده منتشر خواهد شد.

عملیات احداث پتروشیمی مهاباد به عنوان بزرگترین واحد صنعتی استان آذربایجان غربی از سال ۸۹ آغاز و در سال ۹۴ به بهره برداری رسید.

رئیس دولت یازدهم و وزیر نفت کابینه دولت تدبیر بعد از حدود پنج ماه از فعالیت این مجتمع در خردادماه سال جاری در حاشیه سفر استانی رئیس جمهور، با حضور در مهاباد به صورت رسمی این پتروشیمی را افتتاح کرد.

نحوه بکار گیری نیروی کار در این مجتمع که زیر مجموعه شرکت باختر محسوب می شود یکی از مهمترین مسائلی بوده که مسئولان شهرستانی همواره نسبت به آن حساسیت نشان داده اند.

برجسته ترین عکس العمل مسئولان مهابادی در اعتراض به نحوه جذب نیرو در پتروشیمی مهاباد به سفر رییس جمهور به مهاباد باز می گردد که امام جمعه و نماینده مردم این شهرستان در اعتراض به وضعیت استخدامی های آن، در آیین افتتاح این واحد صنعتی حاضر نشدند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی مکریان، تاریخ انتشار 16 شهریور 95 ، کد مطلب: 263025:www.mokrian.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین