پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۳۸۴
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
مخاطب اصلی متن حاضر، وزیر محترم کشور ، جناب آقای رحمانی فضلی بوده و سوالات حول وضعیت و عملکرد استاندار محترم خوزستان است .

شعار سال : مخاطب اصلی متن حاضر، وزیر محترم کشور ، جناب آقای رحمانی فضلی بوده و سوالات حول وضعیت و عملکرد استاندار محترم خوزستان است . قضاوت با شما و وزیر کشور.
همانگونه که شرایط حداقلی و حداکثری انتخاب و انتصاب ، برای استانداران در نظر گرفته می شود ، آیا شرایط حداقلی و حداکثری عزل استاندار نیز وفق قانون ، تعریف شده یا باید منتظر سلایق باشیم؟

بعنوان مقام ارشد از شما تقاضا می کنیم که سه عملکرد ویژه استاندار خوزستان جناب آقای دکتر شریعتی در مدت تصدی پست استانداری را برای افکار عمومی تشریح بفرمائید( جسارتا نیازی به بیان تعارفات معمول با تاکید بر خانواده مذهبی، نیروی متعهد و متخصص ، ...... و موارد همانند نمی باشد).

مر قانون در خصوص استانداری که وعده به انجام کاری در مدتی معین بدهد و به هر دلیل قادر یا مایل به انجام و اتمام کار نبوده و متاسفانه با توجیه گری قصد تشریح علل تعویق امور را داشته باشد، چه می گوید؟

اگر در استان پر آبی چون خوزستان ، بحث بی آبی و کم آبی، مشکل بخشی از شهروندان آن استان باشد، بعنوان وزیر کشور، چه برنامه اصلاحی را از استاندار درخواست می کنید؟

اگر در استان ثروتمند و در حین حال حساس به لحاظ سیاسی چون استان خوزستان، شاهد حجم بالای محرومیت های تاریخی و جاری باشیم ، بعنوان وزیر کشور، چه برنامه ای را از استاندار درخواست می کنید ؟

منتظر توضیحات جناب آقای رحمانی فضلی می باشیم. چنانچه استاندار محترم جناب آقای دکتر شریعتی نیز ، توضیحاتی در خصوص یک یا همه سوالات فوق دارند ، آمادگی لازم برای انعکاس نظراتشان وجود داشته و فضا برای ، دفاع مشروع از عملکرد سازمانی و فردی، روشنگری افکار عمومی و یا اصلاح برداشت های رسانه مستقل شعار سال از عملکرد ایشان، فراهم می باشد.

تعداد بازدید : 7

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین