پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
چندی است خانواده ای تبریزی دعوایی مبنی بر مالکیت خانه های بیش از 200 خانوار ساکن در بلوار پرستار مهاباد مطرح کرده اند که دغدغه فکری شدیدی برای این شهروندان مهابادی را در پی داشته است.

شعار سال: وارثان یکی از ملاک قدیمی مهاباد بعد از گذشت چهل سال از واگذاری املاک وی، با طرح دعوی خلع ید و تصرف عدوانی در محاکم این شهرستان بر علیه بیش از 200 خانوار ساکن در بلوار پرستار این شهر که همه دارای سند مالکیت ثبتی هستند به یکی از اخبار مهم این روزهای مهاباد تبدیل شده است.

خبری که همانند بسیاری از اخبار دیگر تنها منبع انتشارش کانال های خبری تلگرام بودند.

در این میان تماس های مکرری از سوی برخی از ساکنان بلوار پرستار با خبرنگار مُکریان صورت گرفت ، اسناد زیادی از نحوه واگذاری و تملک این زمینها از طریق شبکه های اجتماعی برای مُکریان ارسال شد.

حدود دو هفته قبل عده از ساکنان این منطقه با حضور در فرمانداری این شهرستان خواهان رسیدگی ویژه فرماندار شهرشان به این موضوع شدند.

پیگیری و ممارست ساکنان این منطقه نشان دهنده ایجاد دغدغه فکری شدید ناشی از طرح چنین دعوایی بر علیه شهروندان یکی از مناطق حاشیه شهر مهاباد که عمدتا از اقشار کم درآمد و کم برخوردار جامعه هستند می باشد، این دغدغه ها خود گویای حساسیت موضوع و ضرورت ورود مسئولان شهرستان به این مساله است.

هفته گذشته و در حاشیه نشست مطبوعاتی فرماندار مهاباد که به مناسبت هفته دولت در فرمانداری این شهرستان برگذار شده بود، سئوال خبرنگار مُکریان در این باره منجر به وعده صریح فرماندار مهاباد مبنی بر رسیدگی ویژه به این موضوع و مامور کردن معاون سیاسی خود برای پیگیری سرانجام این دعوا شد.

فرماندار مهاباد با تاکید بر رسیدگی قانونی به این موضوع گفت: هرچند اطلاع دقیقی از ماجرا ندارم اما چون دعوای طرفین در قوه محترم قضائیه در حال رسیدگی است، امکان دخالت فرمانداری وجود ندارد اما از هر نوع سازوکار قانونی ای برای احقاق حقوق مردم و ساکنان بلوار پرستار بهره خواهیم گرفت.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی مکریان، تاریخ انتشار 7 شهریور 95 ، کد مطلب: 262471:www.mokrian.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
این مساله نباید مثل چیزای دیگه با بی برنامه بودن وسر سری بودن انجام بشه مردم خیلی دغدغه دارن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین