پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۲۹
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
شهردار تهران در واکنش به موضوع واگذاری املاک در شهرداری گفت: با قطعیت می‌گویم در وگذاری املاک جرم و فسادی رخ نداده است، یک کمپین سیاسی پشت موضوع است و این کار را دقیق مدیریت می‌کند.

شعارسال:

محمدباقر قالیباف در واکنش به اخبار مربوط به واگذاری‌ املاک در شهرداری تهران توسط تعاونی مسکن این نهاد در ویدئویی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرده، اظهار داشت: این اطمینان را به دوستان می‌‌دهم که در موضوع تعاونی‌های مسکن حتماً فساد و جرم وجود ندارد.

وی ادامه داد: من به همه مسئولین قضایی و بالایی کشور گفته‌ام، به هر حال همه داد و فریاد کردند که در حوزه تعاونی مسکن فساد اتفاق افتاده است؛ سمعاً و طاعتاً، ما گردنمان از مو باریکتر، خودمان هم نامه نوشتیم همه دستگاه‌های نظارتی بیایند ببینیم این فساد کجاست.

شهردار تهران تصریح کرد: با همین قطعیت که می‌گوییم جرمی اتفاق نیفتاده با همین قطعیت هم می‌گوییم یک کمپین سیاسی پشت این موضوع است و این کار را دقیق مدیریت می‌کند آنها هم دغدغه مبارزه با فساد و بیت المال نیست، بلکه اهداف دیگری را دنبال می‌کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 17شهریور1395، کدخبر: 1181157   : www. tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین