پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۲۹۹
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
واحد‌های توپخانه در تمام طول مرز از جمله جبهه دریایی جنوب غرب برای انجام عملیات‌های رزمی احتمالی مستقر شده‌اند و سطح گارد مرزی به بالاترین سطح کلاس رزمی ارتقا داده شده و همه مانور‌های عادی نظامی در مناطق نزدیک به مرز انجام خواهد شد.
شعارسال: خبرگزاری رسمی پیونگ‌یانگ اعلام کرد، کره شمالی در نظر دارند واحد‌های نظامی را در منطقه تفریحی کوهستان کامگانگ نزدیک شهر کائسونگ برای مقابله با هرگونه اقدام احتمالی کره جنوبی مستقر کند.

همچنین یک سخنگوی کره شمالی اعلام کرد که قرار است مانور‌های نظامی در نزدیکی مرز کره جنوبی از سر گرفته شود.

در بیانیه اعلام شده از سوی خبرگزاری کره شمالی آمده است: واحد‌هایی در سطح یک هنگ و واحد‌های تابعه زرهی و جنگی در منطقه گردشگری کومگانگ در کائسونگ مستقر می‌شوند.

این سخنگو همچنین از عقب‌نشینی پست‌های پلیس غیرنظامی از منطقه غیرنظامی شده بین دو کره و جایگزینی آن‌ها با واحد‌های ارتش خبر داد. همچنین قرار است پیونگ یانگ تمامی مانور‌های نظامی خود در مرز با کره جنوبی را از سر بگیرد.

وی گفت: واحد‌های توپخانه در تمام طول مرز از جمله جبهه دریایی جنوب غرب برای انجام عملیات‌های رزمی احتمالی مستقر شده‌اند و سطح گارد مرزی به بالاترین سطح کلاس رزمی ارتقا داده شده و همه مانور‌های عادی نظامی در مناطق نزدیک به مرز انجام خواهد شد.

همچنین قرار است طرح‌های بیشتر اقدام نظامی از سوی وزارت ارتش به کمیسیون مرکزی ارتش حزب کارگران کره شمالی ارائه شود تا در اسرع وقت به تایید این کمیسیون برسد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی فرارو، تاریخ انتشار: 28 خرداد 1399، کد خبر: 443726، www.fararu.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین