پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۸۲۳۴۶
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
بنا بر درخواست و فشار واشینگتن، رژیم صهیونیستی تمامی شرکت‌های چینی را از مناقصه‌هایش در بخش های‌تک حذف و صحنه را برای یکه‌تازی شرکت‌های آمریکایی مهیا کرد.
شعار سال: روزنامه اسرائیل هیوم به نقل از وزیر ارتباطات رژیم اسرائیل خبر داد، از این پس هیچ یک از شرکت‌های چینی اجازه نخواهند داشت در شبکه ۵ G سرمایه‌گذاری کنند.



این وزیر صهیونیستی طی گفت‌وگویی با این روزنامه عبری‌زبان گفت: اقدام مذکور با توجه به فشار‌های دولت آمریکا انجام گرفته است، اما به هر حال ما هم ارزش‌ها، ظرفیت‌ها و منافع مشترکی با ایالات متحده داریم و همین امر باعث می‌شود به این مسائل پایبند باشیم. از این رو می‌توان گفت فرصت مشترک اقتصادی و فناوری بین ۲ طرف فراهم شده است.



این وزیر اسرائیلی ادامه داد: مناقصه‌های پیش رو همگی در چارچوب منافع سیاسی و امنیتی به انجام خواهند رسید و با توجه به منافع مشترکی که با ایالات متحده داریم این مساله به شدت در تصمیم‌گیری‌های ما حتی در مناقصه‌ها نقش بسزایی خواهد داشت.



این در حالی است که روزنامه هاآرتص هم در شماره هفته گذشته خود خبر داد، تل‌آویو در مقابل ۲ تصمیم‌گیری سرنوشت‌ساز راجع به همکاری با شرکت‌ها و هیات‌های اقتصادی چین که در بازار محلی فعالیت می‌کنند قرار گرفته است: یکی خرید دستگاه‌های نسل جدید ارتباطات از چین و دوم صدور مجوز خرید یک شرکت بزرگ ارتباطی اسرائیلی توسط شرکت هاچیسون چین، که باید در مورد هر دوی آن‌ها تصمیم دقیقی گرفته شود.



گفتنی است واشینگتن بار‌ها نگرانی خود را از حضور گسترده چین در سرزمین‌های اشغالی ابراز داشته و حضور چین در بخش های‌تک اسرائیل را یک خطر بالقوه قلمداد کرده بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت اعتمادآنلاین ، تاریخ انتشار: 27 خرداد 1399 ، کدخبر: 412175 ، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین