پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۶۲۱
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶
وزیر محترم جهاد کشاورزی مدعی طراحی و ابلاغ برنامه ای شده است که بواسطه آن میزان تولید در بخش کشاورزی قابل تنظیم با مصرف بوده و همچنین اشاره به سیستم اطلاعات یکپارچه کشاورزی داشته است. سیستمی که به ادعای برخی از کارشناسان بخش کشاورزی ، صرفا نوعی شوی برنامه ای و مدیریتی بوده و قابلیت اجرای عملیاتی فراگیر در بخش کشاورزی را ندارد. بر این قاعده ، می توان استنتاج نمود که به احتمال بالا ، با نوعی صحبت های غلو آمیز و مبالغه غیر .اقعی، مواجه هستیم.

شعار سال :  وزیر محترم جهاد کشاورزی مدعی طراحی و ابلاغ برنامه‌ای شده است که بواسطه آن میزان تولید در بخش کشاورزی قابل تنظیم با مصرف بوده و همچنین اشاره به سیستم اطلاعات یکپارچه کشاورزی داشته است. سیستمی که به ادعای برخی از کارشناسان بخش کشاورزی، صرفا نوعی شوی برنامه‌ای و مدیریتی بوده و قابلیت اجرای عملیاتی فراگیر در بخش کشاورزی را ندارد. بر این قاعده، می‌توان استنتاج نمود که به احتمال بالا، با نوعی صحبت‌های غلو آمیز و مبالغه غیر. اقعی، مواجه هستیم.

تعداد بازدید : 10

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین