پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۳۱۱۸
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در کتاب خود نوشته است دونالد ترامپ واقعا ترودو را دوست نداشت، اما او را تحمل می‌کرد.
شعارسال: به نقل از سی بی اس،  جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در کتاب خود نوشته است دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا متنفر بود و زمانی شخصا به کارمندش دستور داد تا در مصاحبه‌های تلویزیونی به او حمله کند.
 
بولتون در کتابش که به زودی منتشر می‌شود با نام "اتاقی که در آن رخ داده است" به مشاجرات سران جهان در کنفرانس جی ۷ در کبک در سال ۲۰۱۸ اشاره کرده است. تنش در این نشست در آن زمان به دلیل اقدام ترامپ در اعمال تعرفه‌های گسترده بر واردات آلومینیوم و فولاد خیلی نمایان شد. بولتون گفت رئیس جمهور احساس منفی نسبت به مقامات کانادا و فرانسه داشت.
 
بولتون در کتاب خود آورده است: ترامپ واقعا مکرون یا ترودو را دوست نداشت، اما آن‌ها را تحمل می‌کرد، با آن‌ها در این نشست‎ها مشاجره می‌کرد و خیلی صریح آن‌ها را دست می‌‎انداخت. من گمان می‌کنم آن‌ها فهمیده بودند او چه کار می‌کند و با مهربانی و پشت گوش انداختن واکنش نشان می‌‎دادند، چون به نفع شان بود با رئیس جمهور آمریکا کدورت دائمی نداشته باشند.
                    
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از   خبرگزاری  باشگاه خبرنگاران جوان  ،تاریخ انتشار:  31 خرداد 1399،کدخبر:  7396077،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین