پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۳۳۵۳
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
مدیر کل بهزیستی استان تهران از ارجاع کودکان اتباع بیگانه به وزارت امور خارجه برای بازگرداندن آنها به کشورشان خبر داد.

شعار سال: امین شاهرخی با اشاره به طرح ساماندهی و حمایت از کودکان کار و خیابانی اظهار کرد: این طرح در ۳ فاز شناسایی، آگاه سازی و ساماندهی انجام خواهد شد که در واقع ۲ فاز شناسایی و آگاه سازی آغاز شده است.

وی تصریح کرد: فرایند طرح ساماندهی کودکان کار و خیابانی بر اساس پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده انجام می‌شود. همچنین در این طرح سازمان بهزیستی عجله‌ای ندارد چرا که بنا داریم بر اساس روش‌های علمی و مدون طرح را انجام دهیم.

شاهرخی به ارجاع کودکان اتباع بیگانه به وزارت امور خارجه برای بازگرداندن آن‌ها به کشورشان اشاره کرد و افزود: بخش قابل توجهی از کودکان کار و خیابانی از کشور‌های همسایه هستند که بر همین اساس و طبق هماهنگی‌های صورت گرفته این افراد به وزارت امورخارجه ارجاع داده خواهند شد.

مدیر کل بهزیستی استان تهران ادامه داد: در این طرح مکان‌های برای ۳ گروه سنی زیر ۶ سال، ۶ تا ۱۲ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال برای پذیرش کودکان کار و خیابانی در نظر گرفته شده است. طرح جمع آوری و ساماندهی کودکان کار و خیابانی از یک ماه آینده کلید خواهد خورد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 2    تیر    99، کد خبر:   2290878، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین