پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۳۸۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶
سردار محمد زهرایی گفت:برنامه جامع محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در ۱۰ هزار و ۲۸۳ روستا و ۶۵۵ دهستان کشور در طول سه سال اجرا می‌شود،این طرح از سالجاری آغاز و تا سال ۱۴۰۱ در مناطق محروم اجرا می‌شود.

شعار سال:رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به طرح‌های محرومیت‌زدایی گفت: برنامه جامع محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در ۱۰ هزار و ۲۸۳ روستا و ۶۵۵ دهستان  کشور در طول سه سال اجرا می‌شود.

سردار محمد زهرایی  در سفر به شهرکرد در جلسه ستاد نهضت جهش تولید و پشتیبانی از گروه‌های جهادی افزود: این طرح از سالجاری آغاز و تا سال ۱۴۰۱ در مناطق محروم اجرا می‌شود.

وی، با اشاره به اینکه این طرح در یکهزار و ۸۷ محله در حاشیه شهر با عنوان محله‌های کرامت نیز اجرا می‌شود،گفت: در این طرح ۱۸۳ هزار پروژه با همکاری دولت و سایر نهادها اجرا می‌شود.

به گفته وی ،طرح‌های‌ آبرسانی، مسکن محرومان و توسعه زیرساخت‌های اشتغال از رویکرد و اولویت‌های اجرای این طرح است که در مرحله نخست اجرای طرح‌های آبرسانی به مناطق روستایی در دستورکار قرار دارد.

زهرایی اظهار داشت: هم‌اکنون ۶هزار و ۲۰۰روستای کشور فاقد آب آشامیدنی هستند که به سه هزار و ۵۰۰ روستای کشور با تانکر آبرسانی می‌شود و مابقی روستاها فاقد آبرسانی سیار هستند.

به گفته وی، ۵۰۰ دستگاه تانکر برای آبرسانی به روستاهای سطح کشور فعال است که اجرای طرح‌های آبرسانی با عنوان آبخیز تا جالیز، آب شرب و آب‌بندان اجرایی می‌شود.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: احداث ۲۳۰ هزار مسکن برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) که فاقد مسکن هستند، در اولویت بعد قرار دارد.

به گفته وی، در کشور ۱۶۰ هزار رده و ۲۱ هزار گروه جهادی بسیج فعال است که بیش از ۶۰۰ هزار نفر عضو این گروه‌ها هستند.

وی، به فعالیت ۱۹ هزار و ۸۵۰ صندوق قرض‌الحسنه در کشور اشاره کرد و گفت: اجرای طرح‌های این برنامه با مشارکت ۳۰ درصدی دولت است.

 در این نشست فعالیت های گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری مورد بررسی قرار گرفت.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی افزون بر ۹۷۹ هزار نفر است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 4 تیر 1399 ، کدخبر:83833195،www.irna.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
بسيج با اينكه اين همه براي مردم كمك اوري و سود اوري داره اما هنوز كه هنوزه دارن برخلافش تبليغات ميكنن تا اون رو از چشم مردم بندازن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
بايد قدردان بسيجي هاي مظلبوم كشورمان باشيم كه با اينكه اون ها از شرايط بد كشور رنج ميبرن اما اصلا غر نميزنن و كار ميكنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین