پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۲۷
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
ایمن الظواهری درپیامی به مناسبت سالگر۱۱ سپتامبر ضمن تهدید به تکرار این حملات علیه امریکا، رهبران جهان عرب را به ادامه جنگ تهدید کرد.

شعار سال: رهبرالقاعده جمعه شب در ویدیویی که با عنوان سردمداران نکبت در فضای اینترنت منتشر کرده رهبران جهان عرب راعنوان دست نشانده های امریکا مورد خطاب قرارداد و گفت : جنگ ما با شما همچنان ادامه دارد...همانگونه که فقها گفته اند جرم مرتد از کفار سنگین تر است.
وی دراین ویدیو با خجسته عنوان کردن حملات ۱۱سپتامبر علیه امریکا گفت: آن حملات رهبری نظامی بت هبل زمان و یکی از نمادهای اقتصادی آن را هدف قرار داد و مجاهدان ما با این ضربه حساب مسلمانان را با دشمن مادی گرای صلیبی تسویه کردند.
وی با بیان اینکه چهارمین گروه شهادت طلب درپی هدف قراردادن رهبران جنایتکاران درکاخ سفید یا کنگره بود؛ ادامه داد:تاثیر حملات ۱۱سپتامبر بر امریکا بسیار زیاد بود این اقدام ضربه و سیلی بر گونه و صورت آنان بود که به آنان یادآوری کرد دوران خفت و ذلت مسلمانان به سر آمده و امت اسلام برای جهاد بیدار شده اند و هر جنایتی باید بهایی داشته باشد.
وی ادامه داد: پیام ما به امریکا مانند روز روشن ومانند شمشیر تیز است رخدادهای ۱۱ سپتامبر نتیجه مستقیم جنایات شما علیه ما بود. جنایات شما در فلسطین؛ افغانستان و عراق و شام (سوریه) و مالی و سومالی و یمن و مغرب و مصر و نتیجه اشغالگری سرزمین های اسلامی توسط شما و به غارت بردن منابع و ثروت های آنان و حمایت شما از مجرمان فاسد و قاتل مسلط براین کشورهاست.
وی ادامه داد: تا هنگامی که جنایات شما ادامه داشته باشد۱۱ سپتامبر نیزهزاران بار تکرار خواهد شد و اگر دست از تجاوزات خود بر ندارید تا روز قیامت در پی شما خواهیم بود.
الظواهری همچنین به تمجید از اقدام دوعضو القاعده به کشتن کارکنان مجله شارلی ابدو پرداخت.
رهبر القاعده همچنین دربخش دیگری از این نوار ویدیویی به ملت های مسلمان توصیه کرده با رهبران خود سازش نکنند زیرا هر سازشی با آنان نتیجه ای جز زندان و خفت و خواری درپی نخواهد داشت.
وی سپس رهبران نظام های حاکم برجهان عرب را مورد خطاب قرار داده و گفت : شما که دست نشانده های امریکا و سربازان ودنباله روی امریکا هستید بدانید که جنگ ما با شما طولانی خواهد بود درست است که ما اکنون تمرکز خود را برای کوبیدن سر افعی گذاشته ایم ولی این تمرکزموجب نمی شود شما را از یاد ببریم ... تنها مردان استوار به درد جنگیدن می خورند. فقها به ما آموخته اند که جرم مرتد از کافر اصلی بسی سنگین تر است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار 19 شهریور 95 ، کد مطلب: 82224369: www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین