پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۴۴
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: اولویت امسال در استان اردبیل ایجاد فرصت‌های اشتغال جدید و کاهش روند بیکاری است.
شعارسال: داود شایقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ما بدون اینکه منابعی برای آغاز پروژه‌های جدید داشته باشیم باید تلاش کنیم پروژه‌های نیمه‌تمام را حتی با جذب اعتبارات ملی به سرانجام برسانیم.

وی گفت: تنها 10 درصد اعتبارات و منابع در اختیار استان‌ه و 90 درصد در اختیار سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها است که این قدرت و توان همگرایی و تعامل مسؤولان و نمایندگان را می‌رساند که پیگیر جذب این اعتبارات باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: اولویت امسال در استان اردبیل ایجاد فرصت‌های اشتغال جدید و کاهش روند بیکاری است.

شایقی یادآور شد: هرگز با اعتبارات محدود 100 میلیارد تومانی نمی‌توانیم در سطح استان به همه مطالبات پاسخ دهیم، گفت: ما اگر می‌خواهیم راه‌آهنمان تکمیل شود و پتروشیمی و پروژه‌های حوزه راه و آب و مسکن به سرانجام برسد بهتر است به صورت گروهی و مشارکتی در جذب اعتبارات جدید تلاش کنیم.

وی با قدردانی از همگرایی نمایندگان جدید استان در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری مطالبات به حق مردم گفت: قطعا اعتبارات ملی می‌تواند محرک توسعه استان اردبیل باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل افزود: با توجه به حذف اعتبارات ماده 180 ما برای پروژه‌هایی همچون تکمیل فاضلاب درشهرهای مختلف به ویژه نیر به راحتی می‌توانیم از ظرفیت منابع اعتباری ملی استفاده کنیم تا زمینه‌ای فراهم آید تا بخش عظیمی از مشکلات و نارسایی‌ها به سرانجام برسد.

شایقی گفت: امیدواریم از ظرفیت ردیف بودجه ملی بیشتر از این استفاده کنیم تا پروژه‌های نیمه‌تمام به سرانجام رسیده و امکان بهره‌برداری بیشتر نیز در این حوزه فراهم آید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 7 خرداد 1395، کد خبر: 13950407000621، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین