پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۶۶
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰
فرماندار خلخال گفت: سرمایه گذار منطقه نمونه گردشگری و تفرجگاه اندبیل این شهرستان به علت تعلل در عملیات اجرایی این پروژه خلع می شود.
شعارسال: علی نظری شیخ احمد روز سه شنبه در آیین پاکسازی تفرجگاه اندبیل افزود: به رغم تاکیدات فرمانداری ، سرمایه گذار بخش خصوصی تفرجگاه اندبیل به رغم گذشت بیش از پنج سال از زمان واگذاری ۱۰ هکتار از اراضی ملی برای اجرای پروژه گردشگری در این تفرجگاه هیچ فعالیتی مبنی بر احداث اقامتگاه و یا امکانات گردشگری نکرده است.

او گفت: علاوه بر تعلل در کار پروژه ، این سرمایه گذار به طور خود سرانه اقدام به دیوار کشی با هدف تملک اراضی در اختیار کرده است.

وی اظهار کرد: با توجه به ضرورت ایجاد امکانات رفاهی در این منطقه پروژه گردشگری اندبیل از این سرمایه گذار خلعیت شده و به سرمایه گذار واجد شرایط دیگری واگذار خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست اسنتان اردبیل نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش جوانان حامی محیط زیست خلخال از فعالیت تشکل مردمی مجاز حامی محیط زیست در استان خبر داد و گفت: به زودی برای سه تشکل مردمی جدید از جمله یک تشکل حامی محیط زیست در خلخال مجوز فعالیت صادر خواهد شد.

روستای هدف گردشگری اندبیل با ۳۳۴ خانوار و بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر جمعیت در یک کیلومتری مرکز شهر خلخال و بین تفرجگاه میرعادل بولاغی و شهر خلخال واقع شده و مسیر عبور گردشگران در فصول گردشگری سال است.

شهرستان خلخال در ۱۰۵ کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری خلخال زر، تاریخ انتشار: سه شنبه 16 شهریور 1395، کد خبر: 16313، www.khalkhalzar.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین