پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۸۵۴
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
بالاخره با تلاش قضائی- امنیتی صورت پذیرفته، وحید خزائی نیز دستگیر شد. ضمن تشکر وافر از کلیه زحمت کشان و حافظان ایران اسلامی، شائبه‌ای همراه با انتشار این کلیپ در حال پخش است که امیدواریم توسط مقامات امنیتی یا قضائی کشور، پاسخ داده شده و روشنگری لازم صورت پذیرد.
شعار سال: بالاخره با تلاش قضائی- امنیتی صورت پذیرفته، وحید خزائی نیز دستگیر شد. ضمن تشکر وافر از کلیه زحمت کشان و حافظان ایران اسلامی، شائبه‌ای همراه با انتشار این کلیپ در حال پخش است که امیدواریم توسط مقامات امنیتی یا قضائی کشور، پاسخ داده شده و روشنگری لازم صورت پذیرد.
شائبه مورد نظر این است که مگر فردی یا افرادی همانند وحید خزایی، چه اهمیت یا اولویتی برای نظام امنیتی ما می‌تواند داشته باشد که کارشناس ناپیدای حاضر در کلیپ در خصوص آن بیان می‌دارد که با آب خوردن تو آب خوردیم، با خندیدن تو خندیدیم و با گریستن تو گریستیم؟
مسلما مقامات و کارشناسان امنیتی و قضایی کشور، بهتر می‌دانند که زمین گیر کردن چنین افرادی در داخل و خارج کشور، به روش‌هایی بسیار آسان‌تر (نظیر رغیب تراشی متقابل، نمایش چهره واقعی و بی اعتبار شدن سوژه، ..)، امکان پذیر است.
تعداد بازدید : 36

خواهشمندیم، در صورت صلاحدید و غیر محرمانه بودن موضوع، توضیحات لازم برای افکار عمومی ارایه گردد.
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین