پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۸۵۳۰۰
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
یک عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخلف ساختمانی کلینیک سینا گفت که با توجه به اینکه این ساختمان، مسکونی بوده و آن را تبدیل به کلینیک کرده‌اند لذا سیستم برق، کشش نداشته و موجب بروز سانحه شده است.
شعار سال:سید نظام‌الدین موسوی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «امروز همراه با آقای اقبال شاکری درباره حادثه کلینیک سینا اطهر دیداری با شهردار محترم تهران داشتیم. ‏متاسفانه در این سانحه باز هم پای تخلف ساختمانی در میان است.‏ ساختمان مسکونی بوده اما تبدیل به کلینیکش کرده اند. فلذا سیستم برق، کشش نداشته و دچار ایراد و موجب بروز سانحه شده است.»
 
اقبال شاکری نماینده تهران و عضو کمیسیون عمران مجلس نیز در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «بحران مدیریت بحران داریم. ‏در زمان بازدیدم از محل حادثه کلینیک سینا، بیماران بسیاری آمده بودند برای پیگیری نمونه برداری‌های حاصل از چندین میلیون تومان و چندین ماه زمان؛ کسی پاسخگو نبود! ‏گفتم تا مسئول این کار مشخص نشود از اینجا نمی‌روم. ‏در آخر شهردار منطقه ۱ قول پیگیری و گزارش داد.»

 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  ایسنا  ،تاریخ انتشار:  12 تیر 1399،کدخبر: 99041209089  ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین