پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۶۲
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
یک تحلیلگر سیاسی در آمریکا ضمن ضعیف خواندن سیاست دولت اوباما در مقابل با ایران گفت: قدرت و نفوذ ایران در منطقه به طور روزافزونی رو به افزایش است.

شعار سال: آرمسترانگ ویلیامز یک تحلیلگر سیاسی ضمن انتقاد به سیاست دولت اوباما در قبال ایران گفت: در طول هفته گذشته ایران بار دیگر خصومت خود در مقابل دولت آمریکا را نشان داد این در حالی است که دولت فعلی آمریکا ناتوانی خود در مقابله با این تهدید ایران را از خود بروز داد.

ویلیامز افزود: چنین مانور های خطرناکی توسط ایران که گویا در حال حاضر عادی شده اند درحالی روی می دهند که آمریکا با چالش های سیاسی و امنیتی در خاورمیانه رو به رو شده است.

وی در ادامه تصریح کرد:اتفاق مشابهی در ماه دسامبر روی داد زمانیکه نیروی دریایی ایران در تنگه هرمز به سمت کشتی آمریکایی شلیک کردند و بعد از آن نیز هواپیمای بدون سر نشین ایران بر فراز ناو آمریکایی در خلیج فارس به پرواز در آمد.

به ادعای ویلیامزاین اقدامات به طور عامدانه از سوی تهران برای نشان دادن توانایی ایران در مقابل سیاست ضعیف دولت اوباما انجام می شود.

وی اظهار داشت که دستگیری ملوانان آمریکایی که باعث شرمساری دولت آمریکا شد شاهدی بر این ماجراست.

این تحلیلگر سیاسی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت:دولت اوباما پس از ماه ها پنهان کاری 400 میلیون دلار به عنوان باج در قبال آزادی گروگان های خود به ایران پرداخت کرده است و این اقدامات آمریکا نمونه ای از شکست دولت اوباما در برابر ایران است.

وی با خطرناک خواندن توافق هسته ای ادعا می کند: دولت اوباما در مورد توافق هسته ای حق مردم آمریکا را نادیده گرفته است.

وی افزود این وضعیت نباید ادامه پیدا کند و ما در کاخ سفید به یک مدیریت مقتدر برای جلوگیری از عمل کردن مانند یک کشور شکست خورده و وحشت زده، نیاز داریم

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري میزان، تاریخ انتشار: 20 شهریور 1395، کد مطلب: 219424:www. mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین