پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
بی توجهی مسئولان شهرستان مشگین شهر باعث نابسامانی جاده دهستان النی و مشکین شده ،این جاده به دلیل عدم استاندارد های لازم باعث حوادث بسیار دلخراش جانی و مالی برای مردم شده است.
شعارسال: در حالی که تا قبل از انتخابات در زمان نماینده قبلی (به گمان بعضی ها اقای اسدی برای جمع کردن رای مردم دست به این کار زده بود) اقدامی برای روکش اسفالت این جاده شده بود و نزدیک به ۳ کیلومتر جاده را اسفالت ریخته بودند که با کشمکش ها و بحث های سیاسی و حزبی مسؤلان کار را نیمه تمام گذاشته شد واخر امر چاله و چوله جاده ماند و مردم بی گناه.!!!

البته جای انتظاری بیش نیست مسؤلانی که به این طرف ها می آید ماشین های اخرین سیستم و شاسی بلند سوار می شوند که این چاله ها برای ایشان در حکم لالایی می ماند .

در حالی که منظره های زیبای این شهرستان امروزه با جاده های پر چاله و چوله اش مخدوش شده و در زمانی که بعد از ماه مبارک رمضان این مسیر محل رفت و امد مسافران کثیری هست وضع جاده های این دیار در بدترین شکل خود قرار د چهره نا خوش آیندی در اذهان مسافران می گذارد.

چاله هایی که بیشتر به یک آبگیر شباهت دارند و تقریبا در طول جاده ها گسترده شده اند.

علاوه بر این مشکلات کم عرض بودن راه ها در این مسیر بر خطرناک تر شدن این جاده می افزاید.

همچنین علاوه بر روستاها اگر در شهر مشگین نیز چرخی بزنیم شاهد چاله ها و وضع نابسامان برخی از این خیابان ها خواهیم بود.

از این رو انتظار می رود مسئولان عزیز ، زحمت نظارتی بیشتر و دقیقتر بر این جاده ها را برخود بدارند و نظارت را فدای مصلحت اندیشی ننمایند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی ایلقار نیوز، تاریخ انتشار: پنجشنبه 3 تیر 1395، کدخبر: 20628 ، www.ilgarnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
واقع ااین وضع جاده ها باید باشه اگه یه موتوری بیافته تو این چاله ها ضربه مغزی میشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین