پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۹۰۹
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
ساعاتی پیش از تأیید گم‌شدن مرموز شهردار سئول، دختر او با پلیس تماس گرفته و گفته بود که اثری از پدرش نیست.

شعار سال: مقامات کره جنوبی می‌گویند «پارک وون‌سون» شهردار سئول، پایتخت این کشور گم شده و مأموران پلیس هم‌اکنون در جستجوی او هستند.

پلیس کره جنوبی امروز پنحشنبه اعلام کرد عملیات جستجوی مأموران در منطقه‌ای از شهر که تلفن همراه پارک آخرین‌بار در آنجا ردیابی شده ادامه دارد. ساعاتی پیش از تأیید گم‌شدن مرموز شهردار سئول، دختر او با پلیس تماس گرفته و گفته بود که اثری از پدرش نیست. در تماس پلیس با کارکنان دفتر پارک نیز معلوم شد او امروز سر کار نرفته است.

پارک از فعالان قدیمی مدنی و یک وکیل حقوق بشری است که در سال ۲۰۱۱ به عنوان شهردار سئول انتخاب شد. او اولین شهرداری است که برای سه دوره متوالی در این پست فعالیت کرده است.. او از اعضای حزب لیبرال‌دموکرات رئیس‌جمهور و از امیدهای این حزب برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۲ است.

او از منتقدان صریح نابرابری اقتصادی و اجتماعی کشور و ارتباطات فاسد دیرین میان بخش وسیعی از تاجران و سیاستمداران است.

شعار سال،‌ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، به تاریخ: ۱۹ تیر ۱۳۹۹، کدخبر:  ۷۳۶۸۶۰، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین