پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۱۷۳
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
در بهترین حالت ممکن ،نادانی و کم اطلاعی برخی از مدیران دولتی(نگوئیم فساد و سو استفاده) سبب شده که بخش مسکن کشور، به راحتی دچار انواع چالش ها و عارضه ها گردد. یکی از مهمترین عوامل موثر بر مدیریت این بخش، فعال بودن سامانه ثبت معاملات مسکن است. کار از سازمان بازرسی گذشته است ، چرا دادستان، برای محاکمه مدیران خاطی، اعلام جرم نمی کند؟
شعار سال:مشکل اصلی تورم نقدینگی است. مشکل اصلی نقدینگی، افزایش هزینه های دولت است(بعنوان مثال، افزایش 20 درصدی سالیانه). بخشی از این افزایش هزینه دولت ها به استقراض بانک ها(خصوصا بانک های اصل  44 و نیمه خصوصی که بدهی های وحشتناک دارند) از دولت بر می گردد. پولی که در قالب انواع اعتبار، به افرادی خاص داده شده و عموما در حوزه های مصرفی، مسکن و واردات کالاهای سرمایه ای و مصرفی لوکس هزینه می گردد، لذا مشکل برگشت وجود دارد. ادامه داستان با ورود بانک مرکزی دنباله گیری می شود. نرخ برابری ریال با سایر ارزها، پائین کشیده می شود و ارزش دارایی های مردم (بغیر از ارز، مسکن، طلا) ، کاهش می یابد.

هلدینگ ساختمانی بانک ها وارد داستان شده و ساخت و سازها و خریدهای قبلی بی ضابطه مسکن خود را وارد بازار متلاطم شده مسکن می کنند. لفزایش افسارگسیخته قیمت مسکن ، به راحتی کسری بودجه ها را جبران می کند و همچنین افراد خاص وام گیرنده با مبالغ کلان،بدلیل حضور موثر و تاریخی در بازار مسکن، کالاهای لوکس مصرفی و کالاهای سرمایه ای ، توان بازپرداخت و تسویه حساب قرض های بانکی خود را پیدا می کنند.

لازم به توضیح است که این کلیپ قدیمی بوده،اما نکات بیان شده در ان بسیار کاربردی و مفید فایده است. همچنین باید اضافه کرد که بازی ذکر شده در خصوص سال 1397 بخش مسکن با بازی سال 1399، اندکی تفاوت داشته و بازی سال 1399 ، بدلیل نبود سامانه رهگیری و ثبت معاملات مسکن ، بازی کثیفی با شرکت حدود 300 نفر ملاک و سازنده ، احتمالا یک بانک خصوصی دارای املاک بالا و کمتر از یک میلیارد تومان پول نقد( پول فروش یک واحد کوچک در یک جای متوسط شهر)، رقم زده شده است. کد راست آزمایی برای مقامات امنیتی و قضائی اینکه، لطفا کد ملی کلیه افرادی که از ابتدای اردیبهشت ماه 1399 تا پایان خرداد 1399 معامله مسکن با کد رهگیری در تهران کرده اند را بررسی کنید(خریدار و فروشنده).
 
تعداد بازدید : 5


اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین