پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۲۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
به دنبال عدم تایید اساس‌نامه کمیته ملی المپیک از سوی شورای نگهبان و ایراداتی که این شورا به اساس‌نامه گرفته قرار است مسئولان کمیته ملی‌ المپیک مذاکراتی را در این خصوص داشته باشند.

شعار سال: به دنبال عدم تایید اساس‌نامه کمیته ملی المپیک از سوی شورای نگهبان و ایراداتی که این شورا به اساس‌نامه گرفته قرار است مسئولان کمیته ملی‌ المپیک مذاکراتی را در این خصوص داشته باشند.

سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک بعد از دریافت اساس‌نامه پنج‌شنبه هفته گذشته دیداری را با اسحاق جهانگیری داشت و مذاکرات لازم در خصوص اساس‌نامه صورت گرفت تا هماهنگی‌های لازم برای جلسه با شورای نگهبان انجام شود.

مسئولان کمیته ملی ‌المپیک بر این باور هستند باید از طریق گفت‌وگو موضوع را حل کرد.

نکته جالب اینجاست بعد از ارسال اساس‌نامه در تاریخ ۱۴‌مهر سال گذشته به شورای نگهبان، ۱۰ تیر ۹۹ بعد از ۹‌ماه شورای نگهبان اعلام کرده چون منشور نداریم اظهار‌نظر امکان‌پذیر نیست.

ایران از سال ۱۳۲۸ منشور المپیک را پذیرفته و عضو کمیته بین‌المللی المپیک شده است، بعد از انقلاب هم آن را پذیرفته و ۷۲ سال است با این منشور کار می‌کند.

در صورتی که ایران منشور المپیک را قبول نکند باید از کمیته بین‌المللی المپیک خارج شود، در این صورت در هیچ رویداد بین‌المللی حتی فوتبال نمی‌تواند شرکت کند. منشور المپیک به شورای نگهبان ارسال شده است.

 

شعار سال،‌ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، به تاریخ: ۲۲ تیر ۱۳۹۹، کدخبر: ۱۳۹۹۰۴۲۱۰۰۱۰۸۷، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
0
0
دیگه همینمون مونده از المپیک اخراج بشیم کلا در قزنطینه می مونیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین