پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
در پی استعفای حسین داداشی رئیس خانه مطبوعات گیلان، هیئت‌مدیره جلسه فوق‌العاده‌ای با حضور تمام اعضاء تشکیل داد که پس از بحث و بررسی و شنیدن دفاعیات وی رأی بر ابقای داداشی به‌عنوان رئیس خانه مطبوعات داد.
شعارسال: آنچه پیش‌ازاین در فضای مجازی به‌عنوان دلیل استعفای حسین داداشی رئیس خانه مطبوعات گیلان منتشر شد حکایت از گله‌مندی‌های داداشی از عملکرد بعضی از همکاران خانه مطبوعات و یا اختلاف‌نظر وی با خورسندی مدیرعامل خانه مطبوعات، در خصوص سخنرانی وی در جمع اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و گلایه وی نسبت به عملکرد انتظامی معاون مطبوعاتی وزارت مطبوع داشت اما به نظر می‌رسد این استعفا صرف‌نظر از گلایه‌های جزئی و اختلاف‌نظر که تا حدودی هم طبیعی است ابعاد دیگری داشته باشد به همین منظور گفتگویی با حسین داداشی رئیس خانه مطبوعات برای روشن شدن دلایل استعفای وی صورت گرفت.

رئیس خانه مطبوعات گیلان: بابیان اینکه یکی از مشکلات فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، حتی صنفی عدم تعامل و کار جمعی کردن است اظهار داشت: متأسفانه هنوز کار جمعی را به‌خوبی تمرین نکرده‌ایم و یا شاید نخواسته‌ایم یاد بگیریم که چگونه گروهی کارکنیم.

حسین داداشی افزود: انتظار داشتم در دوره جدید خانه مطبوعات که به‌نوعی پوست‌اندازی صورت گرفته و نیروهای جوان کنارمان قرارگرفته‌اند، کارهای نو و فاخری صورت پذیرد که فعلاً محقق نشده است.

وی گفت: تأکید من همواره این بوده که خانه مطبوعات به‌جای کارهای روزمره و جاری به فعالیت‌های حرفه‌ای و تخصصی نظیر فعالیت‌های آموزشی بپردازد زیرا این مجموعه صرفاً یک تشکل صنفی نیست؛ هرچند دغدغه رفاهی خبرنگاران جز لاینفک فعالیت‌های خانه باشد که هست.

رئیس خانه مطبوعات گیلان با اشاره به اینکه یکی از دلایل استعفای این‌جانب اعتراض به فرصت سوزی و پرداختن به مسائل حاشیه‌ای بعضی از دوستان بوده است تصریح کرد: نباید تمام‌وقت خود را صرف ایراد اساسنامه‌ای و اشکالات جزئی خانه مطبوعات کرد بلکه زمان به‌سرعت سپری‌شده و تاکنون یک‌چهارم عمر این دوره ازدست‌رفته و با توجه به رشد فزاینده رسانه دیجیتالی در عصر ارتباطات ضرورت دارد خانه مطبوعات به تربیت نیروی ماهر و حرفه‌ای همت گمارد تا شاهد انتشار گزارش‌های میدانی و تحلیل‌های قوی از خبرنگاران در نشریات مکتوب و مجازی باشیم.

داداشی با اشاره به عدم پذیرش استعفای خود از سوی هیئت‌مدیره گفت: اعضاء هیئت‌مدیره از دوستان بسیار خوب بنده هستند و همواره به من لطف داشته و دارند و رأی قاطع آنان گواه این ادعاست؛ امیدوارم با توضیحاتی که در جلسه نیز ارائه نموده‌ام با وفاق و همدلی بیشتر بتوانیم به اهداف عالیه خانه که همانا رشد و تعالی جامعه خبرنگاری است دست‌یابیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی آستان خبر، تاریخ انتشار: یکشنبه 21 شهریور 1395، کد خبر: 51315، www.astankhabar.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
0
0
مگه میشه یک نفر بخواد استعفا بده و بعد بقیه رای بدن که بمون. لطفا بشکل درست اطلاع رسانی کنید. طرف قهر کرده بود و رنجیده بود. اومدن گفتن باشه برات انجام می دیم. اونم قهر شو پس گرفت. آشتی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین