پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۸۸۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲
در حالی معاون وزیر راه وعده اتمام پروژه‌های مسکن مهر شهرهای جدید به استثنای پردیس را تا بهمن پارسال داده بود که مدیرکل دفتر توسعه امور مسکن این شرکت گفت: امسال ۶۸ هزار واحد تحویل متقاضیان می‌شود، سال آینده نیز ۲۴ هزار واحد پردیس تحویل می شود.

شعار سال: اردیبهشت پارسال محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که غیر از پردیس پروژه مسکن مهر تا دهه فجر امسال در تمام شهرهای جدید کشور به اتمام می‌رسد، گفته بود: مردم‌محوری در ساخت‌وساز از اهداف اصلی ماست.

وی با بیان این‌که"تا دهه فجر امسال پروژه مسکن مهر را غیر از شهر پردیس، در تمام شهرهای جدید کشور به اتمام خواهیم رساند" اظهار کرد: وظیفه تکمیل و تحویل پروژه‌های مسکن مهر شهرهای جدید کشور از سال 92 به ما محول شده و برای محقق شدن شعار سال باید تلاش بسیاری کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

وی تصریح کرد: غیر از پردیس که پروژه مسکن مهر در این شهر نسبت به دیگر شهرها دیرتر کلید خورد، افتتاح هیچ پروژه مسکن مهری بعد از دهه مبارک فجر قابل قبول نخواهد بود.

وی گفت: برای حل مشکلات تأمین هزینه‌های روبنایی مسکن مهر از تهاتر زمین به‌طور مستقیم عبور کرده‌ایم و از شیوه نوین واگذاری استفاده می‌کنیم که در این روش زمین‌های پردیس با قیمت کارشناسی شده به بانک مسکن واگذار شد.

این در حالی بود که این وعده مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران به سرنوشت وعده‌های پیشینش دچار شد و پروژه‌های مسکن مهر این شهرهای در کل سال 94 درجا زدند. به‌عنوان نمونه وعده افتتاح 4500 واحد فاز 11 پردیس پس از سه بار خلف وعده هنوز در سال 95 محقق نشده است. تازه مدیرعامل این شرکت پس از ماه‌ها کشمکش با برخی اعضای هیئت مدیره عطای این پُست را به لقای آن بخشید تا به این ترتیب شرایط دشواری را برای طرح مسکن مهر این شهر رقم بخورد.

در این وضعیت مدیرکل دفتر توسعه امور مسکن شرکت عمران شهرهای جدید گفته است: امسال 68هزار و 944 واحد از سایت مسکن مهر شهرهای جدید به طور حتمی به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

نادر عربی افزود: براساس برنامه‌های تنظیم شده قرار است پرونده مسکن مهر در شهرهای جدید تا پایان سال بسته شود، ولی با توجه به مشکلات شهر جدید پردیس قول تکمیل و بهره‌برداری حدود 24 هزار و 98 واحد از این شهر به سال 96 موکول شده است.

 به جز وعده‌ که با مدیران شرکت عمران شهرهای جدید ایران عجین شده،‌ این شرکت عملکرد چندان شفافی در بحث انتشار آمار پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر نداشته است. مشخص نیست این پروژه‌ها در دولت یازدهم چه میزان پیشرفت داشته و واحدهای آن در چه مرحله‌ای قرار دارد.

متقاضیان مسکن مهر حدود سه سال است که گرفتار خلف وعده‌های متعدد و البته کشمکش داخلی در شرکت‌های زیرمجموعه عمران شهرهای جدید شده‌اند. مسئله ای که دود آن به چشم متقاضیان رفته و می‌رود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 22 خرداد 95 ، کد مطلب: 1101548: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
0
0
سلام،
دوستان مسئول مسکن مهر پردیس حرف زیاد می زنن،حدود 2 ماه پیش به من زنگ زدن و گفتن شما برای تحویل مسکن بیا .
رفتیم اونجا و گفتن باید اول تسویه کنی بعد سند تحویل بدن . لذا یک میلیون و سیصد هزار تومان از سود سپردم کم کردن به نسبت پرداختی از همه متقاضیان کم کردن و گفتن اشتباه محاسباتی بوده، این رو گفتم به درک . ما که قرار بود 15 تا بدیم شد40 تا اینم روش. 160هزار تومان برای اجاره و حردو 100تومان هم از ما تعهد محضری گرفتن که خونه رو تحویل دادن بدون کم و کسر .
بعد بردن یه واحد به من نشون دادن که سقف حمام و دسشوی هنوز کامل نشده . تو تعهد نامه که از من گرفتن زدن آیفون تصویری ولی بجاش آیفون معمولی بود .بعدش گفتن تحویل بگیر و بشین .
جالبه که حالا حتی اونجا را هم بهمون نمیدن که به خانواده خودمون نشون بدیم.
اینه که می گن دروغگویی تو این مملکت نهادینه شده.دیگه حرفی واسه گفتن ندارم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین