پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۰۹
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰
امام جمعه خوی گفت: شهرستان خوی به جایگاه اصلی خود نرسیده است و علیرغم وعده‌های مسئولان عقب ماندگی‌های این شهرستان رفع نشده است و شایسته است دولت یازدهم با عمل به وعده‌ها به عقب ماندگی‌های خوی پایان دهد.

شعار سال: حجت‌الاسلام سیدرضی موسوی شکوری ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان که با حضور شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده تشکیل شد اظهار داشت: حب وطن یک موضوع بزرگ است چرا که بعضی اشخاص اگر اهل شهرستانی باشند علاوه بر اینکه برای آن شهرستان کاری انجام نمی‌دهند بلکه مشکل تراشی نیز می‌کنند.

وی افزود: دوستی و دوست داشتن وطن هیچ اشکال شرعی ندارد و هیچ بهانه‌ای در این زمینه پذیرفته نیست اما نباید تبعیضی در این زمینه وجود داشته باشد و شهرها نیز به وسیله دوستی وطن آباد می‌شود.

امام جمعه خوی تصریح کرد: خوی مردمی متدین و بافرهنگ و حوزه های علمیه با قدمت هشتاد ساله دارد که در استان و کشور بی نظیر است، منطقه آذربایجان به دلیل هم مرز بودن با کشورهای همسایه دایم مورد تجاور و تهدید بوده اما همیشه شهر خوی پایگاه مقاومت بوده است، داشتن مسئولان کلیدی در اداره کشور، وجود هزاران شهید در سال‌های دفاع مقدس ، دارا بودن بیش از 30 سردار بزرگ و داشتن ثروتمندان خیر از ظرفیت های این شهرستان است.

وی با اشاره به عقب‌ماندگی شهرستان خوی گفت: متاسفانه عقب ماندگی‌های وجود داردکه علیرغم وعده مسئولان هنوز رفع نشده است، قدمت زیاد بیمارستان‌های خوی، خاکی بودن متجاوز از 60 درصد از راه روستاها، وضعیت ناهنجار ورودی‌های شهر، وضعیت اسفناک جاده قطور، نبود سرمایه‌گذاری‌های کلان در شهر، وضعیت ناهنجار آموزشگاه‌ها و نبود دانشگاه دولتی در خوی، مشکلات اساسی در فرودگاه، بحران کمبود آب و نبود سد و محرومیت از پروژه‌های ملی را نیز می‌توان از عقب ماندگی‌های شهرستان خوی برشمرد.

شکوری بیان کرد: ضعف و بی عدالتی مدیریت استانی، قصور در مدیریت شهرستانی و عدم هماهنگی بین آن‌ها، بی تفاوتی مردم در سرنوشت خویش، وجود اختلاف بین مسئولان شهرستانی در ادوار مختلف، حاکمیت دموکراسی اداری و حاکمیت آداب و رسوم غلط مردم نیز از جمله برخی دلایل عقب ماندگی‌های شهرستان خوی است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 9 خرداد 95 ، کد مطلب: 1106 1087342 333: www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین