پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰
خرداد ماه سال ۹۳، بود که در جریان بازیهای جام جهانی برزیل صحبت از سفر یک عضو کمیسیون اصل نود مجلس به ریودوژانیرو جهت اندازه گیری عمق فساد در فوتبال غرب با استفاده از متر دیجیتال مطرح شد.

شعار سال: امسال هم پنج نفر از نمایندگان محترم مجلس جهت بررسی کارشناسی کیفیت مسابقات پاراالمپیک و تاثیر آن بر ژئوپولتیک مدرن راهی برزیل شده اند. بگذارید خیالتان را راحت کنیم که ما ابدا قصد نتیجه گیری از این دو عبارت را نداریم اما صرفا جهت تنویر افکار عمومی و خالی نبودن عریضه چند نکته و سؤال به ذهنمان خطور کرده با اجازه بزرگترها مطرح میکنیم.

۱. چرا برزیل؟ در پهنه این سیاره خاکی حداقل یک عالمه کشور پیشرفته تر از برزیل داریم. از همینجا به نمایندگان عزیز توصیه میکنیم که ترجیحا سفر به کشور های صنعتی تر و مدرن تر را در دستور کار قرار دهند زیرا هم بیشتر خوش میگذرد و هم آموزنده تر است.

۲. با توجه به تفاوت فرهنگی ما با مردم برزیل احتمال دارد برخی از رفتارها که در ایران عادی و طبیعی محسوب میشود در برزیل جرم باشد و خدا را خوش نمی آید که خاطر عزیزان نماینده به دلایل واهی و صرفا بخاطر تفاوت های فرهنگی مشوش گردد.فلذا باز هم به سؤال اول باز میگردیم. چرا برزیل؟

۳. از آنجا که هزینه سفر این عزیزان از مالیات پرداخته میشود از طرف تمامی مردم از ایشان درخواست داریم که از تک تک لحظات سفر لذت برده و از عکس برداری و به اشتراک گذاشتن عکس ها دریغ نکنند تا ما نیز بتوانیم لذت همراهی با آنان را بچشیم. ما توقع خوردن نان گندم را نداریم اما بد نیست لااقل این چیزها را دست مردم دیده باشیم.

۴. گویا برخی از نمایندگان، سیاحت و گشت و گذار را به رخوت و یک جا نشینی ترجیح میدهند. ملت ایران ضمن تقبل کلیه هزینه های مربوط به سفرهای ماهیانه این عزیزان به خارج از کشور (به صورت چارتر) از ایشان عاجزانه خواهشمند است کرسی های مجلس را به سایر دوستان خسته تر و با اینرسی بالاتر واگذار فرمایند.

اصلا به ما چه؟! حالا از فردا هر کس ما را می بیند فکر می کند ما بخیل هستیم و چشم دیدن سفر رفتن مردم را نداریم. اصلا از دور بعد، خودمان کاندیدای مجلس می شویم و می رویم برزیل. ببخشید بهارستان. اصلا چه فرقی می کند؟ مهم خدمت کردن است. اینجا و آنجا ندارد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار: 23 شهریور 1395، کد مطلب: 3767841:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
0
0
بجای تلسکوپ اندازی به خونه همسایه لطفا میکروسکوب رو توی خونه خودمون تنظیم کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین