پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۴۱۸
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
«مهرداد بذرپاش» و «لطف‌الله فروزنده» به عنوان کاندیدا‌های نهایی ریاست دیوان محاسبات تعیین و به صحن علنی مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.
شعار سال: نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: گزینه‌های نهایی ریاست دیوان محاسبات در جلسه این کمیسیون مشخص شد.

حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی از تعیین گزینه‌های نهایی ریاست دیوان محاسبات در جلسه عصر امروز کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی اعلام کرد: «مهرداد بذرپاش» و «لطف‌الله فروزنده» به عنوان کاندیدا‌های نهایی ریاست دیوان محاسبات تعیین و به صحن علنی مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.

پیش از این، مهرداد بذرپاش، لطف الله فروزنده، ضرغام صادقی و عادل آذر برای تصدی ریاست دیوان محاسبات به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معرفی شده بودند که در نهایت رئیس دیوان محاسبات از بین بذرپاش و فروزنده و با رأی نمایندگان در صحن علنی مجلس انتخاب می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار: 31 تیر 1399 ، کدخبر:  ۵۶۳۴۱۱ ، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین