پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۰۵۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فرآیند انتخاب رئیس و دادستان دیوان محاسبات براساس قانون پیش رفت و رقابت جدی و مومنانه در کمیسیون برنامه بودجه مجلس شکل گرفت.
شعار سال: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فرآیند انتخاب رئیس و دادستان دیوان محاسبات براساس قانون پیش رفت و رقابت جدی و مومنانه در کمیسیون برنامه بودجه مجلس شکل گرفت.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم تکریم و معارفه رئیس قدیم و جدید دیوان محاسبات که صبح امروز برگزار شد، گفت: مجلس یازدهم زمانی شکل گرفت که در شرایط سخت است و مردم سختی‌هایی را تحمل می‌کنند که این تحمل از روی نجابت و برای انقلاب است.

وی ادامه داد: مردم توقع دارند که مشکلات را به هم پاس ندهیم، مردم حاکمیت را یکپارچه می‌دانند، مردم باید یک عمل و حرف از مسولان ببینند و غیر از تسهیل مشکلات از مسولان چیزی نمی‌پذیرند.

رئیس مجلس تصریح کرد: فرآیند انتخاب رئیس و دادستان دیوان محاسبات براساس قانون پیش رفت و رقابت جدی و مومنانه در کمیسیون برنامه بودجه مجلس شکل گرفت و کاندیدا‌های ریاست و دادستان دیوان به صحن پارلمان معرفی شدند.

قالیباف اضافه کرد: در مجلس یازدهم اولویت بر نظارت داریم و کشور نیز امروز بیش از گذشته بر نظارت نیاز دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 6 مرداد 1399، کد خبر: 4956563،  www.mehrnews.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Sweden
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
0
چیزی که از اخبار برمیاد این هست که تردید درباره سوابق آقای بذرپاش وجود داشته ولی اینکه این انتخاب تا چه حد مومنانه وبجا بوده بعدا مشخص خواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین