پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۰۶۰۷
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
مسعود احمدی افزادی گفت:برای مرحله سوم مهرماه به یک طراحی جدیدرسیده ایم و برای دانش آموزان استثنایی ناشنوا از مهرماه دستیار داریم.

شعار سال: مسعود احمدی افزادی مدیر شبکه آموزش در نشست خبری گفت: شبکه آموزش در سه حوزه آموزش، مهارت و زبان فارسی برنامه‌های خود را ارائه می‌کند. در کنار آن‌ها به عنوان شبکه سراسری قرارگاه دو موضوع مهم راهبردی ستاد و قرارگاه مهارت آموزی و ستاد حفظ و ترویج زبان و ادبیات فارسی را داریم.

وی عنوان کرد: ماموریت شبکه آموزش با مهارت آموزی تکمیل شد و شعار شبکه آموزش در فاصله زمانی تاسیس تا سال ۱۳۹۷ عدالت آموزشی و فرصت‌های برابر آموزش بود؛ در ادامه شعار ما به مردم با آموزش و مهارت تکمیل شد.

مدیر شبکه آموزش اظهار کرد: برای اولین بار دوربین رسانه با تیم ملی مهارت همراه شد، پخش اختتامیه مسابقات و حضور شرکت کنندگان ایرانی برای بسیاری ناشناخته بود و مبنای پیشنهاد، ورود تمام سازمان ها، نهاد‌ها و سمن‌های مرتبط در ایجاد تیم ملی مهارت شد.

وی افزود: پنجه‌های کار آمد از کلیدواژه‌های زیبای مقام معظم رهبری در زمینه آموزش مهارت بوده و آن را مبنایی برای بی نیازی کشور دانسته اند، برگزاری مسابقاتی در سطح ملی، کشور‌های اسلامی و مثلا کشور‌های عضو اکو به عنوان پیشنهاد راهبردی رسانه ملی فصلی جدید در اشتغال زایی و ترویج فرهنگ مهارت آموزی است؛ مسابقاتی که برگرفته از فرهنگ غنی کشور ما و منطقه بوده و می‌تواند تولید و اشاعه مهارت را در میان کشور‌های دوست افزایش دهد.

برگزاری چهار هزار کلاس درس در مدرسه تلویزیونی

احمدی افزادی درباره مدرسه تلویزیونی (ایران) گفت:با تعطیل شدن فیزیکی مدارس، دانش آموزان به یک سردرگمی دچار شده اند و شبکه آموزش با پوشش ۹۸ درصدی وارد عملیات پوشش رسانه‌ای شد و تا الان چهار هزار کلاس برگزار کردیم.

وی ادامه داد: به تازگی مدرسه تابستانی را با همکاری وزارت آموزش و پرورش، معاونت آموزشی و پرورشی آغاز کردیم، ما تا ۲۰ خرداد مرحله اول مدرسه تلویزیونی را داشتیم و در ادامه مدرسه تابستانی را آغاز کردیم.

وی عنوان کرد:مدرسه تابستانی مبتنی بر دو محور مهارت در حوزه ابتدایی و محور هدایت تحصیلی در دوره متوسطه اول است و برای بچه‌های دوازدهم به دغدغه‌های کنکوری می‌پردازیم.

طراحی جدید مدرسه تلویزیونی برای مهرماه

احمدی افزادی اظهار داشت: برای مرحله سوم یعنی مهرماه به یک طراحی جدید رسیده ایم که استودیوی جدید برای مدرسه تلویزیونی آماده کرده ایم و از استودیو‌های مجازی هم بهره می‌گیریم. همچنین برای دانش آموزان استثنایی ناشنوا دستیار داریم؛ ما آمادگی را برای روز‌های پایانی شهریورماه اعلام کرده ایم.

مدیر شبکه آموزش توضیح داد:مدرسه تلویزیونی دو اتفاق مهم را سامان داد، برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش عدالت آموزشی معنا شد و یک معلم برای تمام کشور از تهران تا دورترین نقاط کشور تدریس کرد. همچنین سرفصل‌های مدارس در سطح کشور به شیوه‌های مختلف بود، اما به شکل واحد آموزش داده شد.

احمدی افزادی درباره برنامه گفت:سری جدید برنامه مشاعره اسماعیل آذر در مهر ماه از شبکه آموزش پخش خواهد شد.

پخش سری جدید «قندپهلو» از پاییز

وی افزود: «فارسی بان» عنوان برنامه دیگری است و درباره گروهی است که اسامی مختلف را که واژگانی غیرمتعارف یا خارجی دارند، رصد می‌کند. سری جدید «قندپهلو» نیز در مرحله طراحی است تا بتوانیم پخش آن را از پاییز داشته باشیم که با توجه به بحث کرونا تغییراتی در آن خواهیم داشت. هر یک از برنامه‌ها در شبکه‌های مختلف در حال آماده سازی یک آیتم و برنامه در حوزه زبان فارسی هستند. همکاری‌هایی با فرهنگستان زبان داریم و هر روز جدول پخش منظمی از برنامک‌ها و آیتم‌ها را داریم.

احمدی افزادی گفت: از ۱۰ اسفند تا کنون ۱۴۶ روز کلاس برگزار شده و تدریس در تلویزیون قطع نشده است، تا بیستم اردیبهشت حدود سی میلیون نفر کلاس‌های ما را دانلود کرده‌اند که نشان‌دهنده حجم استفاده از کلاس‌هاست.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 6 مرداد    99، کد خبر:   7437598، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین