پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۰۸۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸
عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک گفت: من برای حضور در جلسه انتخابات کمیسیون منع قانونی نداشتم و صحبت‌هایی که شد از روی عدم اطلاع و آگاهی به روند کار بود.

شعار سال: بهداد سلیمی در خصوص انتخابات کمیسیون ورزشکاران که در نهایت منجر به انتخاب هادی ساعی به عنوان رئیس و مجتبی عابدینی به عنوان نایب رئیس شد، اظهار کرد: هادی ساعی با رای نصف به علاوه یک به عنوان رئیس جدید کمیسیون ورزشکاران انتخاب شد و من تبریک می‌گویم و امیدوارم بتواند در این سمت به ورزشکاران کمک کند.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به حواشی زیادی که در انتخابات وجود داشت، فکر می‌کند کمیسیون بتواند کاری از پیش ببرد و به ورزشکاران کمک کند، گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد. اعضای کمیسیون نفرات بزرگ و همه از نامداران ورزش کشور هستند و به هر حال چالش، بحث و تبادل نظر در همه جلسات وجود دارد و امروز این بحث‌ها به حاشیه کشیده شد و کمی تند بود. در هر صورت این مسائل از خصلت‌های طبیعی جلسات است و نمی‌توان گفت غیر عادی بود.

سلیمی در مورد اعتراض هادی ساعی به غیرقانونی بودن حضور او در انتخابات و علت بحثی که میان این دو صورت گرفت به خبرنگار جی پلاس، گفت: من برای حضور در این جلسه منع قانونی نداشتم. صالحی امیری از اختیاراتی که هیات اجرایی به او داده بود و هم چنین مصوبه IOC استفاده کرد. صحبت‌هایی که شده بود به خاطر عدم اطلاع و آگاهی عزیزان نسبت به روند کار بود. وقتی تاییدیه IOC خوانده شد این بحث‌ها از بین رفت.

عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک در پایان صحبت‌های خود گفت: به هادی ساعی و مجتبی عابدینی تبریک می‌گویم. امیدوارم بتوانند کمک کنند. در این سه سال گذشته کمیسیون ورزشکاران عملا کمیسیون منفعلی بوده و امیدوارم از این به بعد شاهد برگزاری مرتب جلسات و اتفاقات خوب باشیم.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری جماران، تاریخ انتشار 7 مرداد    99، کد خبر:   1459728، www.jamaran.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Singapore
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
0
آقای بهداد سلیمی ورزشکار با اخلاق و مایه افتخار کشور ماست .چقدر خوب میشه اگر همه به انتخاب اصلح احترام بزارن و چقدر بهتر میشه اگر اصلح انتخاب کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین