پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
فرماندار بابل که به نظر می رسد به شدت از عدم حمایت نمایندگان این شهر از آموزش و پرورش انتقاد دارد ، گفت: آموزش و پرورش تنها به درد زمان انتخابات نمی‌خورد که هر کس زمان انتخابات برای اخذ رأی مراجعه کند، بلکه آموزش و پرورش باید از همه ظرفیت‎ها و دستگاه‌های اجرایی شهر برای پیشبرد اهداف خود بهره گیرد.
شعارسال: محمدتقی عباسپور در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان در آستانه بازگشایی مدارس، اظهار کرد: امسال روز بازگشایی مدارس همزمان با هفته دفاع مقدس و زنگ سرشماری نفوس و مسکن است.

وی با اشاره به اینکه این مناسبت‌ها فرصت خوبی است تا از افراد به‌نام و تأثیرگذاری که خدمات ارزنده برای این شهر و حتی استان و کشور داشتند تقدیر شود، افزود: زهرا کاظمی جوان موفق با ویژگی اخلاقی و علمی است که می‌تواند به‌عنوان الگو به جوانان این دیار معرفی شود.

فرماندار بابل بیان کرد: نخبگانی که در طول سال یا سال‌های گذشته برای این شهر افتخار آفریدند و یا شهدایی که در همین مدارس بابل درس خواندند، افرادی که جانباز شدند و یا پیشکسوتانی که امروز بازنشسته بوده، انتظار توجه و دلجویی مسؤولان و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش را دارند.

این مسؤول تصریح کرد: امروز اگر در کوچه و خیابان شاهد بچه‌های بی‌حجاب و بدحجاب هستیم نتیجه آموزش مسؤولان و مربیان آموزش و پرورش است، صدا و سیما، رفتار مسؤولان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و معلمان در مدارس هر کدام تأثیر خاص خود را دارند.

عباسپور خاطرنشان کرد: امروز لازم است همه باهم در آماده کردن شرایط امن روحی و روانی برای آموزش صحیح دانش‌آموزان اقدام کنیم، باید کوچه و بیابان‌ها را امن کنیم و جلوی فرصت‌طلبانی که هنگام عبور و مرور جوانان قصد هنجارشکنی دارند را بگیریم و شهرداری در فضاسازی شهری اقدام کند تا فضا برای آموزش صحیح و هدفمند آماده باشد.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش تنها به درد زمان انتخابات نمی‌خورد که هر کس زمان انتخابات برای اخذ رأی مراجعه کند بلکه آموزش و پرورش باید از همه ظرفیتها و دستگاه‌های اجرایی شهر برای پیشبرد اهداف خود بهره گیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی شمال نیوز، تاریخ انتشار: دوشنبه 22 شهریور 1395، کد خبر: 141002، www.shomalnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
0
0
شما چرا این حرف ها رو می زنید. تجربه شما که بیش از اینه جناب مدیر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین