پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۸
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
معاون استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم آموزش برگزارکنندگان انتخابات پیش رو، از برگزاری سمینار آموزشی فرمانداران و بخشداران جنوب شرق به میزبانی استان هرمزگان خبر داد.

شعار سال : بهروز اکرمی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: یکی از عوامل برگزاری درست و قانونمند انتخابات، آشنایی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات با قوانین و ضوابط است.

وی افزود: به همین منظور قرار است سمینار دو روزه آموزشی فرمانداران و بخشداران منطقه جنوب شرق کشور در استان هرمزگان برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی دو روزه، معاونان وزیر محترم و اعضای ستاد انتخابات کشور به تشریح قوانین و ضوابط موجود در خصوص چگونگی انجام مراحل مختلف انتخابات خواهند پرداخت.

اکرمی با اشاره به برگزاری جلسات اتاق فکر اعضای ستاد انتخابات افزود: در حاشیه این همایش، اعضای ستاد انتخابات به صورت تخصصی در اتاق فکر ستاد انتخابات شرکت کرده و موضوعات مختلف حول محور انتخابات را به بحث و تبادل‌نظر خواهند گذاشت.

سمینار فرمانداران و بخشداران جنوب شرق کشور به میزبانی استان هرمزگان با حضور استان‌های کرمان و سیستان بلوچستان روزهای 20 و 21 آبان در شهر بندرعباس برگزار خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری فارس، تاریخ نشرخبر: 18 آبان 1394 کد مطلب: 13940818000418 www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین