پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۸۷۸
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸
‌یکی از اعضای کمیسیون شورا‌های مجلس شورای اسلامی گفت: دهان نماینده را گچ می‌گیرند و نمی‌گذارند نظراتش را بیان کند.
شعار سال: محمدرضا صباغیان امروز در صحن علنی مجلس خطاب به قاضی‌زاده هاشمی که ریاست مجلس را به عهده داشت، گفت: هر موضوعی می‌خواهید مطرح می‌کنید و نمی‌گذارید نماینده‌ها حرف بزنند زیرا از آن موضوع‌ها خوشتان نمی‌آید.

بلندگوی این نماینده مجلس پس قطع شد که پس از مدتی دوباره وصل کردند و وی ادامه داد: ابهامی در تعیین رئیس دیوان محاسبات مطرح بود اما کسی رسیدگی نمی‌کند.

وی افزود: دهان نماینده را گچ می‌گیرند و نمی‌گذارند نظراتش را بیان کند.

خبرنگار ما این قضیه را از صباغیان جویا شد که وی اظهار داشت: آقای مهرداد بذرپاش ۲۰ سال سابقه کار ندارد و لطف الله فروزنده معاون اسبق پارلمانی رئیس جمهور (که هم اکنون به عنوان دستیار تولیت آستان قدس در امور استان‌ها منصوب شده) بازنشسته است اما کسی اجازه ندارد این موضوع مهم را در مجلس مطرح و پیگیری کند.

وی ادامه داد: آقای قالیباف در صدا و سیما می‌گویند همه چیز باید بر اساس قانون باشد اما این ابهام نمایندگان را برطرف نمی‌کنند.

این عضو کمیسیون شوراهای مجلس بیان کرد: این موضوع برای نماینده‌ها سؤال بود اما چون می‌خواستند آقای بذرپاش را به عنوان رئیس دیوان محاسبات انتخاب کنند و انتخاب وی از قبل مهندسی شده بود به بنده که اسمم نفر اول برای طرح تذکر در مجلس درآمد، اجازه صحبت ندادند؛ سه بار هم حضوری خدمت آقای قالیباف مطرح کردم اما اعتنایی نکردند و اجازه تذکر و اخطار به ما ندادند لذا ناچار شدم وسط دستور بر مالیات بر خانه‌های خالی حرفم را بزنم.

وی تأکید کرد: این موضوع باید برای نماینده‌ها و مردم شفاف شود و تا رسیدن به نتیجه این موضوع را پیگیری می‌کنم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه 19 دی، تاریخ انتشار: 12 مرداد 1399، کد خبر: 5889،  www.19dey.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین