پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۹۲۳۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت که در جلسه امروز موضوع وضعیت معلمان نهضتی، غیرانتفاعی و پیش دبستانی‌ها مورد بررسی قرار گرفت.
شعار سال: احمدحسین فلاحی در توضیح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه وضعیت معلمان نهضتی، پیش دبستانی و غیرانتفاعی مورد بررسی قرار گرفت و بر لزوم حل مشکلات آن‌ها تاکید شد. تذکری هم به معاون پارلمانی آموزش و پرورش برای رسیدگی به این روند داده شد.

وی با اشاره به برگزاری آزمون استخدام نهضتی‌ها اظهار کرد: گلایه‌هایی درباره روند برگزاری این آزمون و سوال‌های آن وجود داشت خیلی‌ها از مساعد نبودن شرایط انتقاد می‌کردند در تلاشیم تا با اتخاذ تدابیری وضعیت آسان‌تر شده لذا خبر‌های خوشی برای نهضتی‌ها در راه است مبنی بر این‌که تعداد زیادی از آن‌ها در آزمون پذیرفته خواهند شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت که قرار شده مشکلات معلمان غیرانتفاعی و پیش دبستانی هم حل شود و وزارت آموزش و پرورش فکری به حال آن‌ها کند تا از حداقل حقوق و بیمه برخوردار شوند.

فلاحی در پایان اظهار کرد که در این جلسه اختیاری رییس کمیته پژوهش و فناوری در خصوص نظام ملی نوآوری گزارشی را داد که در آن بر لزوم تاسیس سازمان نوآوری برای حل مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 14 مرداد 1399 ، کدخبر: 99051410373 ، www.isna.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مربی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
0
0
نهضتی ها استخدام ولی ما مربیان پیش دبستان فکری به حال حقوق و بیمه شون بشه این کجاش عدالته چرا از ما مربیان که در مناطق محروم با کمترین مزایا مشغول بکارند آزمون بگیرید..این انصاف نیست ی فوق لیسانس ۲۰۰ تومن حقوق بگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین