پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۷۸
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
سعودی‌ها مدعی شدند که ادعاهای کذب آنها علیه ایران مبنی بر شعارهای تحریک آمیز و سیاسی کاروان پارالمپیک ایران جواب داده است و کاروان ایران تهدید به اخراج شده است.

شعارسال:

پس از شیطنت‌ها و شلوغ بازی‌های عربستان و امارات بر سر تصویر نقشه ایران و نام «خلیج فارس» که در البسه کاروان پارالمپیک کشورمان نقش بسته بود به نظر می رسد با ادعاهای کذب خود به مسئولان برگزاری پارالمپیک ریو 2016 تاثیر گذاشتند.

بر این اساس روزنامه الریاضیه عربستان در چاپ امروز خود مدعی شد که کاروان پارالمپیک ایران به خاطر طرح البسه ورزشکاران، شعارهای تحریک آمیز و درج نام «خلیج فارس» از سوی کمیته برگزاری پارالمپیک تهدید به اخراج شده است.

 این حساسیت سعودی‌ها به نقشه ایران هنوز مشخص نیست زیرا آنها مدعی هستند که این نقشه برخی از خاک عربستان و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس در بر دارد ولی هیچ کدام از مسئولان ما هنوز اظهار نظری درباره این نقشه نکردند.

نام کاروان پارالمپیک کشورمان در این دوره به نام « شهداء منا» نامگذاری شده است. این نامگذاری به خاطر به تدبیری سعودی‌ها در مراسم حج سال گذشته بود که بسیاری از هموطنان ما در این حادثه جان خود را از دست دادند و این نامگذاری باعث شده خشم حکام بی تدبیر آل سعود در بیاید.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار خبر 27 شهریور 1395، کدمطلب:13950627000283 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین