پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۹۹
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
یک نماینده سابق مجلس گفت: لاریجانی نقش عمده ای در تصویب 20 دقیقه ای برجام داشت و من فکر می کنم باید پاسخگوی تاریخ باشد.

شعارسال: بیژن نوباوه نماینده مجلس نهم در گرگان در گفتگو با خبرنگاران گفت: مهمترین بحث طرح جامع رسانه ها بود که قرار بود دولت گذشته به مجلس بیاورد که در هشت سال این اتفاق نیفتاد و در شروع دولت جدید که با آقای انتظامی و آقای جنتی صحبت کردیم نیز آنها قول دوماهه دادند که علی رغم گذشت سه سال و نیم هنوز این طرح جامع که در آن هم حقوق رسانه ای ها و هم شهروندان دیده شده است ، به مجلس نیامده است.

وی ادامه داد: اگر اینطور به مسئله نگاه کنیم متاسفانه کار خاصی انجام نشده است و در دولت گذشته و دولت فعلی قول های زیادی در مورد مسائل معیشتی و اقتصادی و بیمه خبرنگاران داده شد اما هیچکدام انجام نشد.

نوباوه همچنین در پاسخ به سوال دیگر در مورد چرخش مواضع لاریجانی در جریان تصویب برجام گفت: آقای لاریجانی نقش عمده ای در تصویب 20 دقیقه ای برجام داشت و من فکر می کنم باید پاسخگوی تاریخ باشد.

بیژن نوباوه فاصله گرفتن لاریجانی از مواضع گذشته خود در تصویب برجام را مشهود دانست و افزود: من جز مخالفان برجام بودم و این مسئله را اعلام کردم که در آن بحث هایی که انجام شد قطعا کشور و وزارت خارجه ضعف داشت و در برجام مسائل بسیار مختلفی به کشور تحمیل شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی سلام گلستان، تاریخ انتشار: 20مرداد1395، کدخبر: - : www.salamgolestan.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین