سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱
گسترش مصرف گرایی و اعتماد بدون فکر به برندهای تجاری مشکلی است که در جامعه هر روز رو به گسترش است.

برگرفته از سایت مجله زندگی، www.mededu13.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین