پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۱۴
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
استاندار گلستان گفت: 30عنوان پروژه تحول بخش در استان تعریف کردیم که پروژه های بزرگی همچون منطقه آزاد اینچه برون و جزیره آشوراده را شامل می شود.

شعار سال: حسن صادقلو، استاندار گلستان در مراسم افتتاح روگذر شهید مدافع حرم (سید احسان حاجی حتملو) که با حضور وزیر کشور برگزار شده بود، گفت: به لطف خدا در سایه اتصال به روح بلند دو عصاره خدمت یعنی شهیدان رجایی و باهنر در عرصه خدمتگزاری برای مردم حاضر هستیم.

صادقلو خطاب به مردم اظهار کرد: فرزندان شما به عنوان خادمان دولت در این سه سال بیش از 7هزار پروژه را افتتاح و کلنگ زنی کرده اند که از میان تنها 446 پروژه کلنگ زنی شده و مابقی به مرحله اجرا و اتمام رسیده اند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: 3200میلیارد تومان برای پروژه های مختلف استان گلستان سرمایه گذاری شد که با احتساب برخی پروژه های نیمه تمام این مقدار به قریب 5000 میلیارد تومان می رسد.

وی با بیان اینکه استان گلستان در راستای یک نقشه راه مسیر خدمت را می پیماید، تصریح کرد: 30عنوان پروژه تحول بخش در استان تعریف کردیم که پروژه های بزرگی همچون منطقه آزاد اینچه برون و جزیره آشوراده را شامل می شود.

صادقلو متذکر شد: ان شاالله با تعهدات دولت این رسم خدمتگزاری که تحفه ای ناچیز برای این ملت بصیر است همچنان در مرحله اقدام متجلی شود.

استاندار گلستان ضمن تشکر از خندان دل، معاون وزیر کشور در پشتیبانی از طرح روگذر شهید حتملو، خاطرنشان کرد: حضور پنج روزه وزیر کشور در استان گلستان و اختصاص وقت این وزارت به این استان قطعا منشأ اثر خواهد بود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی پاسرو، تاریخ انتشار: 7 شهريور 1395، کد مطلب: 2213 :www. pasarv.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین