پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۱۴۷
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸
کوثر کریمی، خبرنگاری که در خبرگزاری مهر برای اولین‌بار خبر تخریب روستای ابوالفضل در اطراف شهر اهواز را منتشر کرده بود دیروز بازداشت و با قید کفالت آزاد شد.

شعار سال: علیرضا شریفی، خبرنگار خوزستانی در توییترش این موضوع را اطلاع رسانی کرد و نوشت: دادگستری خوزستان خبرنگار خبرگزاری مهر وابسته به تبلیغات اسلامی را به جرم تبلیغ علیه نظام اسلامی بازداشت کرده. چون از روستای ابوالفضل گزارش تهیه کرده.

یاسر جلالی از مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی در توییتی خبر آزادی این خبرنگار را با قید کفالت منتشر‌کرد و نوشت: شنیدم یکی از مقامات هم تهدید کرده اگر مهر پیگیری را ادامه دهد، دستور احضار مدیرعامل خبرگزاری را خواهد داد.

بی‌بی‌سی نوشت، در روز‌های گذشته درگیری روستاییان روستای ابوالفضل در جریان تخریب خانه‌هایشان با حکم بنیاد مستضعفان خبرساز شده بود. بر اساس تصاویر به روستاییان گلوله‌های ساچمه‌ای شلیک شد. پس از گزارش این اتفاق و واکنش‌ها به آن بنیاد مستضعفان اعلام کرد اجرای حکم قضایی درباره اراضی این روستا تا انتقال خانواده‌های محروم آن به جا دیگر متوقف شده است.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری اسکان نیوز، تاریخ انتشار 8 شهریور    99، کد خبر:   29696، www.eskannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین