پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
جشنواره گلستان عاطفه ها با هدف کمک به 1400 دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در گنبدکاووس برگزار شد.مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گنبدکاووس نیز با بیان اینکه سال گذشته میزان 590 میلیون ریال کمک های مردمی برای نیازمندان جمع آوری شده است، افزود:برنامه های جمع آوری کمک ها امسال به صورت متمرکز برگزار می شود وپیش بینی می شود کمک های خیرین و مردم امسال به 630 میلیون ریال برسد.
شعارسال: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گنبدکاووس نیز با بیان اینکه سال گذشته میزان 590 میلیون ریال کمک های مردمی برای نیازمندان جمع آوری شده است، افزود:برنامه های جمع آوری کمک ها امسال به صورت متمرکز برگزار می شود وپیش بینی می شود کمک های خیرین و مردم امسال به 630 میلیون ریال برسد.

حسین شکوری با بیان اینکه 1400 دانش آموز نیازمند گنبدی چشم انتظار کمک های مردم خیر شهرستان هستند، تصریح کرد: طبق برنامه ریزی ها جشن عاطفه ها در تاریخ دهم مهرماه در مدارس برگزار می شود و جشنهای متمرکز گلستان عاطفه ها جایگزین پایگاههای جمع آوری در سطح شهر خواهد شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) در ادامه گفت: تا به این لحظه خیرین گنبدی بیش بر 100 میلیون ریال وجه نقد به کمیته امداد برای کمک به دانش آموزان اهدا کردند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز با بیان اینکه رفع دغدغه های محرومین یکی از اهداف نظام است، افزود:این مسئله را شاید بتوان بالاترین مسئله در نظام اسلامی دانست که ضرورت تقویت و اهمیت برگزاری چنین برنامه ها و مراسمهایی بیشتر حس می شود.

فرهاد شیبک با اشاره به هدف این برنامه ها ترویج سنت حسنه انفاق و احسان در جامعه و نقش و مسئولیت هر انسان در مقابل سایر انسانها است، افزود: جشن عاطفه ها فرصتی است برای تقویت روحیه انفاق و لطف الهی که خدا شامل بزرگان خواهد کرد.

وی در ادامه افزود:حضور خیرین باعث تقویت سرمایه های اجتماعی خواهد شد و زمیه ساز برنامه هایی از این دست می شود و ما هم باید به کمک هم در نهادینه کردن این فرهنگ و ترویج آن تلاش کنیم.

گفتنی است در گنبدکاووس با جمعیت 360 هزار نفری، 17 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد شهرستان هستند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی قابوس نامه، تاریخ انتشار: شنبه 27 شهریور 1395، کد خبر: 950 ، www.qaboosnameh.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
0
0
عمل خیرین و کمیته امداد در این حوزه ستودنی و قابل احترام است. اجر شماها با خدا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین