پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۹۸۲۱۵
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
وزیر آموزش و پرورش از واگذاری مهد‌های کودک به آموزش و پرورش خبر داد.
شعار سال : محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما درباره اجرای سند ۲۰۳۰ در برخی مدارس اظهار کرد: ۱۱۶ هزار مدرسه داریم و باید بگوییم نظام آموزش و پرورش، سند دارد و هیچ نیازی به سند دیگری ندارد و سند ۲۰۳۰ موضوعیت ندارد؛ اگر هر موردی را هرجایی دیدند، اعلام کنند که برخورد می‌کنیم.

وی درباره دوره پیش دبستانی و مهدکودک نیز گفت: می‌گویند هزار روز اول زندگی، هزار روز طلایی است و مهد‌های کودک بهترین جایگاه هستند برای اینکه رفتار بسازند چرا که رفتار‌ها که در این سنین ساخته می‌شود به راحتی تغییر نمی‌کند.

حاجی‌میرزایی گفت: در دولت بحث کردیم که در تمام مهدکودک‌ها همه فعالیت‌های آموزشی تحت نظر آموزش و پرورش باشد و بهزیستی موافقت کرد که به آموزش و پرورش واگذار شود.

وزیر آموزش و پرورش درباره سند تحول گفت: سند تحول ۹ سال پیش تصویب شد. شاید مناسبتر بود که در این ۹ سال جور دیگر اقدام می‌شد. ۵ تحول شامل تحول در محتوای یادگیری، تحول در معلم، تحول در دانش‌آموز، تحول در مدرسه و تحول در نظام یادگیری باید انجام شود که در این ۵ مورد کار‌های درخور انجام نشده است حتی کار‌های لازم انجام شده، اما کافی نبوده است و باید کاری کنیم که مردم با طعم شیرین سند تحول آشنا شوند.

وی درباره اهدای ماسک به دانش‌آموزان در مناطق محروم گفت: مجموعه‌ای از خیرین برای تولد ماسک در مناطق محروم اعلام آمادگی کردند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر:.hamshahrionline.ir،۵۴۶۰۸۸
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین