پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۲۴۹
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲
رییس کل دادگستری گلستان در مورد پرونده سارینا، دختر بچه علی آبادی که از دو سال پیش با تزریق داروی اشتباه به کما رفته است، توضیحاتی داد و گفت: در این پرونده برای ۸ نفر کیفرخواست صادر شده است.
شعار سال: هادی هاشمیان با بیان اینکه پرونده برای صدور رای به دادگاه کیفری ۲ علی آبادکتول ارسال شد، اظهار کرد: اعتراض طرفین پرونده به گزارش‌های کارشناسی، علت زمان بر شدن کیفرخواست بوده است.
وی بیان کرد: پس از اعتراض‌های چند باره طرفین پرونده به نتیجه کمیسیون‌های پزشکی، در نهایت گزارش برای حل اختلاف و تعیین نهایی مقصر و میزان تقصیر به کمیسیون عالی و نهایی پزشکی قانونی ارجاع و نظر نهایی اعلام شد که بر اساس این گزارش و دفاعیات متهمان، کیفرخواست صادر شد.
سارینا دختر بچه هشت ساله علی آبادی است که ۲۵ دی ماه سال ۹۶ با شکایت از درد شکم در بیمارستان علی آبادکتول بستری شد و متاسفانه در اثر تزریق اشتباه داروی سولفات منیزیم به جای داروی مترونیدازول دچار افت هوشیاری شد و به کما رفت و هم اکنون زندگی نباتی دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصرایران، تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۷۴۵۱۹۵، www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین