پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۷۵۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
تولیدات داخلی خوب است. اما قیمت شان بالاست. قیمت بالای آن‌ها به این علت است که مواد اولیه وارداتی است. از طرفی نداشتن رقیب در بازار داخلی هم ممکن است عامل افزایش قیمت‌ها باشد.

شعار سال: سال تحصیلی جدید آغاز شد. سال تحصیلی این بار کمی هم عجله داشت و دانش‌آموزان به جای مهر ماه از نیمه شهریور دست به کتاب و دفتر شدند. یکی از ملزومات همیشگی و شیرین دانش‌آموزان لوازم التحریر است. لوازم التحریر همیشه بحث‌های خاص خودش را داشته. یکی از موارد قیمت اجناس داخلی است که گاهی گران‌تر از اجناس خارجی است. امسال نیز شرایط متفاوتی که ایجاد شده مسائل مختلفی را در مقابل فروشندگان لوازم التحریر قرار داده‌است. کرونا و برگزاری مدارس به صورت مجازی عاملی برای کاهش فروش این اقلام شده‌است.
سید مرتضی مجد، مسئول فروشگاه و توزیع کننده لوازم التحریر در گفتگویی گفت: امسال خرده‌فروشان لوازم التحریر ۴۰ درصد و عمده‌فروشان ۶۰ تا ۷۰ درصد فروش کمتری داشته‌اند. بلاتکلیفی باعث شد که  خرده‌فروشان اجناس کمتری خریداری کنند. به همین دلیل ضرر و زیان عمده‌فروشان بیشتر است.
مجد در رابطه با تولیدات داخلی لوازم التحریر گفت: تولیدات داخلی خوب است. اما قیمت شان بالاست. قیمت بالای آن‌ها به این علت است که مواد اولیه وارداتی است. از طرفی نداشتن رقیب در بازار داخلی هم ممکن است عامل افزایش قیمت‌ها باشد. یکی از مشکلات حال حاضر ما بلاتکلیفی است. در ابتدا قرار بود مدارس مجازی باشد و حالا تصمیمات دیگری هم گرفته شده. همچنین این روزها بازار لوازم التحریر داغ است و مردم برای خرید هجوم آورده‌اند. از جایی که خرده‌فروشان به اندازه کافی جنس تهیه نکرده‌اند کسری پیش می‌آید.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:15 شهریور ۱۳۹۹، کدخبر:99061511160، www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
هميشه قبل از مهر چقدر اين لوازم تحريري ها فروش داشتن و از اين قبل نون و روزي ميخوردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
1
یادش بخیر ادم وقتی اخبار اون موقع رو میخونه حس میکنه مال 10 سال پیشه از بس که این ایام داره سخت میگذره
مهتاب
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
0
0
عالیییییییییییییئ
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین