پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۷۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این جمله که ایران اقدام امارات را بی پاسخ نخواهد گذاشت، گفت: حرکات صهیونیست‌ها در منطقه رصد می‌شود و اگر پای‌شان را از گلیم‌شان درازتر کنند قطعا جمهوری اسلامی ایران برخورد می‌کند.
شعار سال:«فداحسین مالکی»، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با «سیاست عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی از سوی امارات» گفت:  اقدام  امارات  باتلاقی برای خودش است، کشاندن پای صهیونیست‌ جنایتکار به منطقه به مصلحت جهان اسلام نیست.  امارات در جایگاهی نیست که با کشاندن پای اسرائیلی‌ها و موساد در منطقه، مشکل جدی برای کشورهای اسلامی و جمهوری اسلامی به وجود بیاورد.
 
او ادامه داد: با ورود موساد و سازمان امنیتی اسرائیل به دبی و امارات، شمارش معکوس یکی از بزرگ‌ترین مراکز تجاری و اقتصادی دنیا شروع خواهد شد و قطعا سقوط تجارت در مراکز اقتصادی امارات از جمله دبی را خواهیم دید. سرمایه‌گذارانی که در دبی و قسمت مختلف امارات سرمایه‌گذاری می‌کنند به دنبال آرامش هستند. اینکه امارات به دست خود و توسط اسرائیلی‌ها آرامش را به هم می‌زند، کشور خود را در باتلاق گرفتار می‌کند.
 
مالکی بیان کرد: اقدام اماراتی‌ها مشابه کار انور سادات در مورد مصر است و همانطور که انور سادات، منفور جهان اسلام شد، شک نکنید حاکمان امارات هم به همین موضوع گرفتار خواهند شد. جمهوری اسلامی  اتفاقات منطقه را رصد می‌کند، اماراتی‌ها و اسرائیلی‌ها باید بدانند که هیچ کارشان به دور از چشم جمهوری اسلامی ایران نیست، ایران رصد می‌کند و هر اتفاقی که بیفتد یقینا دودش به چشم خود اماراتی ها می‌رود. اماراتی ها باید از جهان اسلام و کشورهای اسلامی پوزش بطلبند. حضور صهیونیست‌ها باعث عصبانیت کشورهای همسایه و منطقه می‌شود و چیزی هم، عایدشان نخواهد شد. این ترفند نتانیاهو بود که امارات قربانی توطیه ها و امیال خود کند که بخواهد در جهان اسلام این گونه کشورها را به عنوان قربانی معرفی کند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارج با بیان  این جمله که ایران اقدام امارات را بی پاسخ نخواهد گذاشت، گفت: حرکات صهیونیست‌ها در منطقه رصد می‌شود و اگر پای‌شان را از گلیم‌شان درازتر کنند قطعا جمهوری اسلامی ایران برخورد می‌کند.
 
او در رابطه با جبهه اسرائیلی- عربی- آمریکایی علیه ایران افزود: سال‌های سال است که اسرائیلی‌ها با محوریت آمریکا برخی از کشورهای عربی را همسوی خود می کنند ولی نتیجه‌ای، عایدشان نشده است. امارات در قد و قواره ای نیست که بخواهد کاری کند. سال‌های سال است با توطئه و مثلث شوم آمریکایی- اسرائیلی- عربی آشنا هستیم و مولود خبیث این مثلث شوم که نظم منطقه را بهم ریخت و کشتار عجیبی در تاریخ به وجود آورد، توسط جوانان مسلمان به فرماندهی فرمانده دلاور ایرانی سردار شهید سلیمانی نابود شد.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار:  17 شهریور 1398، کدخبر:     1054506 ،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
0
0
فعلا بهتره به فکر شمارش معکوس شرکت و کارخانه و تولیدی های خودمون باشیم که با این وضعیت مردم کارشونو به زودی از دست میدن و اوضاع از این بدتر میشه.
ناشناس
Canada
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
0
0
امارات دیر یا زود باید هزینه های سنگینی بابت این خیانت بزرگ پرداخت کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین