پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۹۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴
مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: مرحله نخست طرح تولید ۵۰۰ تنی پرورش ماهی در قفس در آب‌های خلیج فارس شهرستان کنگان به بهره‌برداری رسید.
علی بازار با بیان اینکه پرورش ماهی در قفس در آب‌های خلیج فارس در اولویت برنامه‌های شیلات قرار دارد اظهار داشت: در این راستا طرح‌های مهمی در نقاط مختلف ساحلی استان بوشهر تدوین و عملیاتی شده است.

مدیرکل شیلات استان بوشهر با اشاره به افتتاح مرحله نخست طرح تولید ۵۰۰ تنی پرورش ماهی در قفس در آب‌های خلیج فارس شهرستان کنگان افزود: برای اجرای فاز نخست این طرح که با ذخیره سازی ۱۵۰ هزار قطعه بچه ماهی به اجرا درآمد، ۱۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ظرفیت این طرح ۵۰۰ تُن است با رهاسازی بچه ماهی در دو قفس آن ۵۰ درصد این پروژه وارد مدار تولید شد.

بازدار بیان کرد: این طرح در عمق ۲۵ متری دریا در ساحل شهرستان کنگان اجرایی شده است.

مدیرکل شیلات استان بوشهر با بیان اینکه در سال جهش تولید طرح‌های مهمی در تولید ماهی و میگو مورد توجه قرار گرفته است تصریح کرد: تولید ماهی با تکمیل این طرح‌ها در سال آینده به سه هزار و ۵۰۰ تُن می‌رسد که ضمن تامین نیاز بازار‌های داخلی بخشی هم به کشور‌های دیگر صادر می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی مانا، تاریخ انتشار: 18 شهریور 1399، کد خبر: 87618،  www.mana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
همين پرورش ماهي ها خصوصا در جنوب و شمال كشور ميتونه سرمايه هاي عظيمي رو وارد چرخه اقتصاد كشور بكنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
اين ككار ها هم تامين منابع كافي ميكنه هم قيمت هارو تعديل ميكنه هم اشتغال زايي
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین