پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۴۴
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵
قائم مقام و معاون کل وزیر بهداشت گفت: تا پایان سال ۹۶، تعداد ۲۰ هزار تخت بیمارستانی در کشور افزایش می‌یابد.

شعار سال: ایرج حریرچی در مراسم سومین رزمایش بزرگ تخصصی و فوق تخصصی شهدای عرفه آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه که به همت معاونت بهداری نیروی زمینی سپاه در ارومیه برگزار شد اظهار داشت: با توجه به مشکلات اجتماعی کنونی و به منظور مبارزه با این مشکلات بایستی از الگوهایی همچون شهیدان باکری غفلت نشود.

معاون وزیر بهداشت و درمان گفت: در حال حاضر به ازای هر یک هزار نفر در کشور 1.5 تخت بیمارستانی وجود دارد در حالی که این رقم باید به 2.8 تخت بیمارستانی افزایش یابد.

وی با بیان اینکه به ازای هر یک هزار نفر در ژاپن 13.5 تخت بیمارستانی وجود دارد افزود: متاسفانه 75 درصد تختهای بیمارستانی موجود در کشورمان فرسوده بوده و نیاز به تجدید دارند.

حریرچی تصریح کرد: وزارت بهداشت و درمان در 10 سال گذشته سالی یک هزار و 700 تخت بیمارستانی افزایش داده است که این رقم حتی به اندازه تختهای فرسوده و از بین رفته نبوده است بنابراین تا پایان سال 96 بایستی 20 هزار تخت بیمارستانی تحویل داده شود.

معاون ویزر بهداشت و درمان گفت: سپاه پاسداران در زمینه بهداشت و درمان فعالیتهای چشمگیری انجام داده است به طوری که می‌توان یکی از بهترین فعالیت‌های سپاه را در زمینه بهداشت معرفی کرد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري تسنیم، تاریخ انتشار: 1 مهر 1395، کد مطلب: 1193112:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین