پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۵۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
سرپرست تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه سرمربی ایتالیایی بعد از لیگ قهرمانان آسیا به جمع آبی پوشان ملحق خواهد شد گفت: امیدواری هواداران به حضور وی خیلی زیاد باشد.
شعار سال : تیم فوتبال استقلال در شرایطی راهی قطر شده است تا در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند که مجیدنامجومطلق به عنوان سرمربی موقت این تیم را هدایت خواهد کرد و هواداران منتظر بازگشت آندره استراماچونی هستند.

نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال با اشاره به آخرین وضعیت مذاکره با این مربی ایتالیایی گفت: در سفری که مدیران باشگاه به ایتالیا داشتند صحبت‌های خوبی با استراماچونی داشتند و زمینه بازگشت وی را فراهم کردند.

عبداللهی در پاسخ به این پرسش که با این شرایط هواداران استقلال چقدر به بازگشت وی امیدوار باشند گفت: خیلی زیاد. همانطور که گفتم مدیران باشگاه مذاکرات خوبی با وی داشته اند و هواداران خیلی زیاد امیدوار به بازگشت باشند مگر اینکه بین راه اتفاقی بیفتد و شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که این بازگشت منتفی شود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل داخلی برای حضور سرمربی خارجی در این تیم حل شده است گفت: اگر مدیران داخلی به این امر نگاه ویژه داشته باشند و لطف کنند این مشکل هم حل خواهد شد.

وی در مورد مشکلی که برای صدور ویزای بازیکنان استقلال برای سفر به قطر ایجاد شده است گفت: اتفاق خوبی رخ نداد. برای استقلال چهره خوبی ندارد که بازیکنانش بروند در قطر چند ساعت منتظر بمانند تا ویزایشان صادر شود. امیدواریم این مشکل زودتر حل شود.

عبداللهی که با برنامه صبحگاهی شبکه خبر صحبت می‌کرد در مورد آخرین وضعیت تمدید قرارداد علی کریمی و اینکه وی در این تیم خواهد ماند گفت: کریمی روز جمعه با تیم تمرین کرد، اما برای تمدید کردن قراردادش کمی زمان و کار نیاز است. در مورد مسائل مالی و سایر مسائل باید با مدیران باشگاه صحبت کند تا به جمع بندی برسند. ان شالله که این مشکل هم حل می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آیا استراماچونی در قطر به جمع آبی پوشان ملحق خواهد شد یا خیر گفت: این اتفاق بعد از لیگ قهرمانان آسیا رخ خواهد داد و استراماچونی به قطر نخواهد آمد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: mehrnews.com، ۵۰۲۱۴۷۴
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
0
اگر این آقا بیاد ایران عملا قانون رو زیر پا گذاشتن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین