پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۸۶۹
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
دومین جلسه بررسی و رفع موانع سازمان‌های توسعه‌ای با حضور رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس و روسای سازمان‌های توسعه‌ای در ایمیدرو برگزار شد.
شعار سال: در دومین جلسه رفع موانع سازمان‌های توسعه‌ای که با حضور رئیس هیات عامل ایمیدرو، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، سرپرست هیات عامل ایدرو و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد. درباره نقش سازمان‌های توسعه‌ای در توسعه کشور و موانع حقوقی پیش روی سازمان‌های توسعه‌ای تبادل نظر شد.

در این جلسه، عزت الله اکبری تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، آمادگی خود را برای رفع موانع پیش روی این سازمان‌ها اعلام کرد.

در ابتدای این جلسه، خداداد غریب پور، رئیس هیات عامل ایمیدرو، گزارشی از فرصت‌های توسعه‌ای بخش معدن و صنایع معدنی و نقش آن در اقتصاد کشور و نیز اقدامات ایمیدرو برای توسعه این بخش و طرح‌های توسعه‌ای در حال اجرا ارائه داد.

بنا به این گزارش، جلسه نخستین بررسی و رفع موانع سازمان‌های توسعه‌ای نیز هفته گذشته در محل ساختمان ایدرو برگزار شده بود. این جلسات قرار است تا بررسی کامل موانع پیش روی سازمان‌های توسعه و در نهایت، دستیابی به راهکار‌های مناسب برای رفع آن‌ها تداوم یابد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از گسترش، تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۲۲۱۵۵، gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین