پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۳۶۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
شهردار منطقه پنج قم بابیان اینکه زمین‌های بدون توافق در قم مشکل‌ساز شده است، گفت: مردم برای هرگونه خریدوفروش در محدوده منطقه پنج باید از شهرداری استعلام بگیرند.
شعار سال: علیرضا اقبالیان شهردار منطقه پنج قم با اشاره به احداث طرح‌های مختلف در اطراف مسجد مقدس جمکران، اظهار داشت: از محدوده جمکران تا رینگ دوم بلوار حضرت خدیجه (س)، کاربری‌های مصوبی وجود دارد و پروانه ساختمانی برای متقاضیان صادر می‌شود.

وی افزود:، اما زمین‌های بزرگی در محدوده یا خارج از جمکران وجود داشته که توسط مردم به‌صورت مشاعی خریداری‌شده و بدون اینکه در طرح تفصیلی باشد، مالکین تقاضای کاربری مسکونی و پروانه ساختمانی دارند.

وی بابیان اینکه اکثر زمین ‎ها در این محدوده قول‌نامه‌ای است و کوچه‌ها بر اساس طرح تفصیلی مشخص نبوده و مالکین آن نیز مشخص نیستند، ابراز کرد: باید صاحبان فعلی این زمین‌ها به سراغ مالکین اولیه بروند تا با شهرداری توافق کنند و قطعه‌بندی مشخص شود و طبق طرح تفضیلی پروانه اخذ کنند.

اقبالیان خاطرنشان کرد: اراضی خارج از محدوده نیز باید تائیدیه از سازمان جهاد کشاورزی بگیرند تا تفکیک انجام شود، البته نمی‌توانیم در این محدوده، کاربری مسکونی بدهیم.در جهت ساماندهی منطقه پنج از شهروندان تقاضا داریم هرگونه خرید و فروش در جمکران و در منطقه را از شهرداری قم استعلام بگیرند که در آینده دچار مشکل نشوند.

وی یادآور شد: در جهت بهداشت منطقه از اداره محیط‌زیست، بهداشت و دامپزشکی تقاضای همراهی بیشتری داریم تا اقداماتی را برای ارتقای سلامت مردم انجام دهند و با راهکار‌های قانونی مشکلات بهداشتی در محله جمکران را از بین ببریم.

منطقه پنج با مساحتی در حدود ۸.۴۳۵ هکتار در جنوب شرقی شهر قم می‌باشد. این منطقه حدفاصل خیابان شهیدان کلهری، میدان پلیس، میدان شهید محلاتی، جاده سراجه تا انتهای حریم شهر (جاده کهک)، بلوار پیامبر اعظم، جمکران تا انتهای کارخانه آسفالت می‌باشد. جمعیت این منطقه حدود ۹۳ هزار تن است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 25 شهریور  1399، کد خبر: 84039525،  www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
از اين دست زمين ها در استان قم واقعا زياده و هرچجي مياد هم اين بلاتكليفي در مورد اين زمين ها داره دردسر ساز تر ميشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
من نمیدونم چرا تو استان های دیگه از این مشکلات نداریم چرا باید این استان پر باشه از این زمین های بی نام و نشون
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
0
0
ازطرفی شهردارمنطقه ۵ مصاحبه میکنه میگه زمینهای بلوارحضرت خدیجه بیان توافق کنند ولی وقتی صاحب زمینها به شهرداری مراجعه میکنند کارمندان شهرداری بادروغ وکلک میخواهند زمینها را یواشکی ازدست صاحبانشان دربیارند مرگ بر یهودیان شهرداری منطقه ۵ قم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین