پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۷۰۴
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
می آیند یک حرفی بزنند تا ابرو را درست کنند، می زنند چشم را کور می کنند. باید از رئیس محترم اورژانس اجتماعی کشور پرسید که مصادیق کودک آزاری چیست و چقدر برای جامعه شفاف کرده اید که حالا با در پر و از روی تهدید قانونی بیان می کنید که لایک تصاویر کودک آزاری دو سال حبس دارد؟

شعار سال : کشور به بد دردی از این حجم و سطح ندانم کاری های مدیران دولتی دچار شده است. مسئول اورژانس اجتماعی کشور بجای درک اولویت ها به حاشیه ها می پردازد. حاشیه هایی که خودش حاشیه ساز می شود.

اورژانس اجتماعی که در انجام وظایف خود تا حد زیادی درمانده بوده و یا کیفیت لازم خدمات رسانی را ندارد( لطفا به وظایف قید شده در طرح مصوب دقت نموده و بازخوانی کنید) ، چرا بجای تمرکز بر تقویت و اولویت بخشی به مقابله با آسیب های ذکر شده در شرح وظایف اورژانس اجتماعی ،  در خصوص موضوعی حاشیه ای همچون لایک کودک آزاری صحبت می کند.

دوست عزیز ، یادتان نرفته که چند سال پیش خودروی اورژانس اجتماعی حق ورود به طرح ترافیک را نداشت و  ورود به خط ویژه هم پیش کش . خدا پدر و مادر مدیرکل وقت استان تهران را بیامرزد که با مذاکره با سردار رحیمی( رئیس پلیس فعلی استان تهران و رئیس وقت پلیس راهور استان) ، مجوز ورود به طرح ترافیک و مسیر ویژه را برای این طرح گرفته بود. حال با این حجم مشکلات ،از کمبود نیروی انسانی متخصص عملیاتی گرفته تا بودجه و وسیله نقلیه و ..... ، چه لزومی به صحبت کردن و ارعاب قانونی  شهروندان در خصوص لایک تصاویر کودک آزاری وجود دارد؟ آیا بخش یا بخش های دیگری در سازمان بهزیستی کشور وجود ندارد که مسولیت این مهم را عهده دار باشد؟

می دانید اگر توصیه این مدیر محترم در خصوص تشویق به تماس همگانی با خط 123 و پرسش در خصوص اینکه فلان کار مصداق کودک آزاری هست یا خیر، اتفاق بیفتد ،می تواند فاجعه زمین گیری این خط اورژانسی و حساس را باعث شود. مگر تجربه وزارت بهداشت در معرفی خط چهار رقمی و انتظار نیم ساعته را فراموش کرده ایم؟

از آقای دکتر قبادی دانا، تقاضامندیم من بعد به مدیران خوبمان در سازمان بهزیستی تذکر داده تا در چارچوب وظایف ، با در نظرگیری اولویت ها، توجه داشت به حساسیت ها و ...، با زبانی نرم صحبت کرده و ارایه طریق نمایند.

بسیاری از صحبت ها و فرمایشات، کاملا درست و قانونی است، اما ضرورتی به طرح و بیان همگانی آنها نبوده و یا می توان با استفاده از رویه های تشویقی ، زمینه را برای پذیرش داوطلبانه و درونی شده آنها فراهم نمود.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین