پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۳۵
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: پیشرفت های نظامی ایران قابل توصیف نیست و پیشرفته ترین موشک ها توسط وزارت دفاع تولید شده است.

شعار سال: سردار سرتیپ دوم رضا طلایی نیک در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان با مقایسه وضعیت نیروهای مسلح در زمان پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی و دهه کنونی اظهار کرد: هم اینک نیروهای مسلح در بخش های مختلف دریایی، زمینی و هوایی دارای پیشرفته ترین تجهیزات است.
وی با ذکر اینکه امروز پیشرفته ترین تجهیزات نظامی در اختیار نیروی مسلح ایران است بیان کرد: ایران قدرتمندترین نیروی مسلح منطقه را دارد.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع اظهار کرد: اقتدار دفاعی ایران موجب پشتیبانی نیروهای مسلح از اهداف انقلاب و حفظ امنیت این کشور شده است.
سردار طلایی نیک اضافه کرد: امروز دستهای مستشاری ایران اسلامی امنیت سایر کشورهای اسلامی منطقه را نیز فراهم کرده است.
وی تاکید کرد: ایران اسلامی همانگونه در مسائل دفاعی از اقتدار بالایی برخوردار است باید برای پیشرفت در دیگر عرصه ها نیز گامهای مثبتی بردارد.
معاون وزیر دفاع اضافه کرد: ایران در ذخایر معدنی، نفتی و گازی بیش از نیاز کشور ظرفیت دارد و این پتانسیلها در کنار نیروی انسانی می تواند موجب پیشرفت کشور شود.

***
رسیدگی به پرونده 175 غواص شهید در مراجع بین المللی
سردار طلایی نیک یادآوری کرد: به شهادت رساندن غواصان بصورت دسته جمعی و با دستانی بسته یک جنایت جنگی به شمار می رود.
وی با ذکر اینکه این عملیات کربلای 4 بخاطر حمایت اطلاعاتی آمریکا از عراق به شکست انجامید افزود: پرونده 175 شهید غواص به زودی در دادگاههای بین المللی مطرح می شود.
معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یادآوری کرد: با وجود 600 نوبت تجاوز به خاک ایران توسط رژیم بعثی و گزارش ایرن موضوع به بنی صدر ولی این فرد کاری انجام نداد.
سردار طلایی نیک خاطرنشان کرد: با توجه به نوپا بودن انقلاب و وجود مشکل در بدنه ارتش، دشمن تجاوز به خاک ایران را در برنامه خود قرار داد.
وی یادآوری کرد: 22 میلیارد دلار قرارداد نظامی پیش از انقلاب با آمریکا امضا شده بود که 50 درصد قراردادهای تسلیحاتی در زمان نخست وزیری بختیار و پس از مشاهده پیروزی انقلاب لغو شد.
وی با ذکر اینکه تحریم نظامی ایران از سه دهه پیش آغاز شده اضافه کرد: نیمی دیگر از قرارداد خرید تسلیحات بعد از تسخیر لانه جاسوسی لغو شد.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: دشمنان بخاطر ترس از جنگ رودرو با ایران جنگ نیابتی راه انداخته اند.
سردار سرتیپ دوم طلایی نیک نقش مردم همدان در جنگ تحمیلی به ویژه در مقابله با منافقان را بسیار مهم و اثر گذار دانست.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار 2 مهر95 ، کد مطلب: 82240354: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین